F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Magny-Cours.
Grand Prix de France 20071 lipca
Circuit de Nevers Magny-Cours
Długość toru: 4,411 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 308,586 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,377 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:15,377 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,035 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.5Felipe MassaFerrari F20071:16,099--208,67042
2.6Kimi RaikkonenFerrari F20071:16,2070,1080,108208,37520
3.1Fernando AlonsoMcLaren MP4-221:16,4950,3960,288207,59036
4.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-221:16,5870,4880,092207,34139
5.3Giancarlo FisichellaRenault R271:16,7030,6040,116207,02770
6.7Jenson ButtonHonda RA1071:16,7700,6710,067206,84670
7.9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.071:16,8750,7760,105206,56470
8.11Ralf SchumacherToyota TF1071:16,9660,8670,091206,32068
9.16Nico RosbergWilliams FW291:17,0110,9120,045206,19969
10.10Robert KubicaBMW Sauber F1.071:17,1531,0540,142205,82044
11.4Heikki KovalainenRenault R271:17,2061,1070,053205,67869
12.8Rubens BarrichelloHonda RA1071:17,2201,1210,014205,64168
13.17Alex WurzWilliams FW291:17,2401,1410,020205,58869
14.15Mark WebberRed Bull RB31:17,2491,1500,009205,56469
15.14David CoulthardRed Bull RB31:17,4471,3480,198205,03868
16.22Takuma SatoSuper Aguri SA071:17,7961,6970,349204,11839
17.19Scott SpeedToro Rosso STR21:17,9341,8350,138203,75751
18.20Adrian SutilSpyker F8-VII1:18,0911,9920,157203,34727
19.21Christijan AlbersSpyker F8-VII1:18,9552,8560,864201,12227
107% najlepszego czasu: 1:21,426

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marrcus, 01.07.2007 17:19[!]
Fisisco uciekał i na ostatnim okrążeniu trzasnał Rek.okr. A Spyker blisko Toro Rosso i Aguri
Fisico_F1_ASR, 01.07.2007 17:53[!]
wiekszosc tych najszybszych okrążeń w 3 ost. kółkach.
dejacek, 01.07.2007 18:31[!]
miarą szybkości jest wynik w 2 części qualu i tam Kubek tracił do Ferrari i Maków 0,2-0,4 sek. W wyścigu jest to już ponad sekunda i to mnie zastanawia. Chyba nie wszystko grało w aucie...
jaguar666, 01.07.2007 18:36[!]
@dejacek, wszystko grało. W Q2 najlepsze czasy są osiągane z jaknajmniejszą ilością paliwa, a w wyścigu każdy ma inną strategię i inną ilość paliwa, a każde 10 kg, to w zależności od toru 0,3-0,5 sekundy na okrążeniu.
dejacek, 01.07.2007 19:55[!]
jaguar666 no właśnie. Przed zjazdem do pitlane w baku jest bardzo mało - prawda?- i wtedy się kręci najlepsze czasy ;mowa jest nie o wyniku całościowym, a o czasie najlepszego kółka.
mlechowicz, 01.07.2007 20:14[!]
podczas wyscigu jest wiele czynnikow utrudniajacych wykrecenie najleprzego czasu nawet przy minimalnym poziomie paliwa, inne pojazdy z przodu rozne poziomy zzucia opon, pamietaj ze w Q2 jada na swiezych oponach, a w wyscigu mimo ze maja tez malo paliwa to jednak opony sa juz zjechane
bB86, 01.07.2007 20:42[!]
ale filozofujecie ;) jakby tak troche poogladac live-timingu to nawet nie trzeba by sluchac Roberta by wiedziec ze oszczedzal sie i nie zylowal silnika, spokojnie moglby wykrecic 1,16,6-7 pod koniec jakby byl jakis powod dla tego... a Heidfeld kreci zeby pozniej pokazac jaki to on szybki i jak szybko doganial Robcia i oczywiscie jak bardzo mu sie nalezy kontrakt na nxt year

Rob potwierdzil to w wywiadzie
to samo z Hamiltonem, co za bzdurki wymyslali nasi kochani komentatorzy az wreszcie Sokol wpadl na to ze przeciez moze on celowo jedzie wolniej... eh szkoda ze nie sluchaja Hamiltonow i innych Dennisow po wyscigach bo oni czesto mowia o odpuszczaniu kiedy juz nie ma o co walczyc [dotychczas bylo to znaczne prowadzenie]
Matador, 01.07.2007 21:17[!]
To końcowy wynik jest najważniejszy! Te czasy o niczym nie świadczą, prócz tego, że niektórzy na pustym baku chcieli się pokazać.
montreal, 02.07.2007 01:46[!]
Hamilton pod koniec to już tylko zwiedzał okolice Magny - Cours i oglądał laski na trybunach, jego czasy przekraczały nawet 1:18 kiedy nie miał już szans do Ferrari... Nawet Robert, który też już jechał spacerkiem zbliżał się do niego o 0,5 na kółku.... Jedynie Fisco musiał cisnąć co zresztą widać po czasie na ostatnim kółku, a Nick chciał się wykazać, ale i tak pojechał świetny wyścig - ładne były te okrążenia z Alonso na plecach....
seb455, 02.07.2007 10:45[!]
Ten kto bardziej spostrzegawczy zauważył że Robert Kubica oszczędzał auto pod koniec wyścigu aby dowieźć pozycje, podobnie robił Hamilton. Kiedy realizatorzy pokazywali licznik i wykres obrotów na początku wyscigu Kubica zmieniał bieg przy wartości 19 tys obrotów, natomiast pod koniec kiedy lekko przekroczył bariere 18 tys wrzucał juz kolejny bieg, tym samym jechal wolniej a Nick musiał cisnąć ile fabryka dała bo miał fisico i Alonso na plecach, natomiast Robert nie mial szans nikogo wyprzedzić i nie istniało tez zagrozenie zeby on został wyprzedzony więc oszczedzał maszynke co zresztą sam powiedział po wyścigu. A co do wyprzedzenia przez Hamiltona to Robert miał bardziej zużyte opony a nHamilton dopiero wyjechal z boxu i mógł maxymalnie opóźnić hamowanie, no i ich walka byłaby bezsensowna bo i tak w końcu Robert musiałby uznać wyższośc Maclarena.
Metalpablo, 02.07.2007 16:55[!]
Przewaga Sutila nad ALersem prawie 0.9 s.Strasznie dużo.Jak dalej tak pójdzie to Chrystian poprostu wyleci z F1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca