F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Magny-Cours.
Grand Prix de France 20071 lipca
Circuit de Nevers Magny-Cours
Długość toru: 4,411 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 308,586 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,377 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:15,377 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,035 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.5Felipe MassaFerrari F20071:15,453--38
2.6Kimi RaikkonenFerrari F20071:15,4880,0350,03528
3.19Scott SpeedToro Rosso STR21:15,7730,3200,28521
4.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-221:15,7800,3270,00736
5.18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR21:15,9520,4990,17240
6.14David CoulthardRed Bull RB31:15,9580,5050,00636
7.16Nico RosbergWilliams FW291:16,0030,5500,04539
8.1Fernando AlonsoMcLaren MP4-221:16,0490,5960,04632
9.23Anthony DavidsonSuper Aguri SA071:16,1620,7090,11325
10.11Ralf SchumacherToyota TF1071:16,1840,7310,02241
11.3Giancarlo FisichellaRenault R271:16,2050,7520,02143
12.10Robert KubicaBMW Sauber F1.071:16,2360,7830,03142
13.17Alex WurzWilliams FW291:16,2600,8070,02438
14.12Jarno TrulliToyota TF1071:16,2850,8320,02546
15.7Jenson ButtonHonda RA1071:16,3950,9420,11043
16.15Mark WebberRed Bull RB31:16,5621,1090,16717
17.4Heikki KovalainenRenault R271:16,7351,2820,17340
18.8Rubens BarrichelloHonda RA1071:16,9501,4970,21547
19.9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.071:16,9681,5150,01818
20.22Takuma SatoSuper Aguri SA071:17,1651,7120,19749
21.20Adrian SutilSpyker F8-VII1:18,2132,7601,04832
22.21Christijan AlbersSpyker F8-VII1:18,7083,2550,4959
107% najlepszego czasu: 1:20,735

W drugiej sesji treningowej na torze Magny-Cours prym ponownie wiedli kierowcy Ferrari, jednak tym razem najszybszy okazał się Felipe Massa, pokonując swojego partnera Kimiego Raikkonena o 0,035 sekundy. Co ciekawe, w pierwszej piątce znalazły się jeszcze dwa inne bolidy napędzane silnikami Ferrari, jako że na pozycjach 3 i 5 dosyć niespodziewanie uplasowali się kierowcy Toro Rosso – Scott Speed i Vitantonio Liuzzi.

Kierowców Toro Rosso rozdzielił Lewis Hamilton (McLaren), który po drobnych problemach z bolidem MP4-22 podczas porannej sesji po południu okazał się już najszybszym kierowcą McLarena, tracąc do Massy niewiele ponad 0,3 sekundy. Ponadto czas poniżej jednej minuty i 16 sekund uzyskał David Coulthard (Red Bull), który tym razem okazał się nieco szybszy od Nico Rosberga (Williams).

Dopiero za Coulthardem i Rosbergiem na ósmej pozycji uplasował się tymczasem aktualny mistrz świata Fernando Alonso (McLaren). Hiszpan pod koniec sesji popełnił błąd w pierwszym, szybkim zakręcie i podskakując przejechał po trawie i żwirowisku, ale nie stracił kontroli nad swoim bolidem i zdołał powrócić na tor. Kilka minut później w tym samym miejscu toru błąd popełnił Raikkonen, jednak dla Fina skończyło się to poślizgiem na trawie.

Pierwszą dziesiątkę zamknęli Anthony Davidson (Super Aguri) i Ralf Schumacher (Toyota). W bolid Davidsona na początku sesji uderzył lekko w boksach Liuzzi i mechanicy Super Aguri musieli wymienić przednie skrzydło w SA07. Brytyjczyk całe zdarzenie skomentował stwierdzając po prostu, że w boksach panuje duży tłok. Tuż za Schumacherem na 11 uplasował się Giancarlo Fisichella (Renault), któremu w drugiej sesji udało się pokonać obydwu kierowców BMW.

Najszybszym kierowcą stajni z Hinwil okazał się tym razem Robert Kubica (P12), który po problemach z bolidem w pierwszej sesji po południu zdołał już przejechać aż 42 okrążenia, mając niespełna 0,8 sekundy straty do Massy. Tymczasem Nick Heidfeld musiał zakończyć jazdę po zaledwie 18 okrążeniach ze względu na odnowienie kontuzji pleców. Ostatecznie Niemiec został sklasyfikowany na 19 pozycji.

Pecha w drugiej sesji mieli także Mark Webber (Red Bull) i Christijan Albers (Spyker). Webber (P16) musiał zatrzymać się na torze po awarii układu przeniesienia napędu, która ograniczyła jego dorobek do 17 okrążeń. Albers natomiast uszkodził najprawdopodobniej swój bolid po wypadnięciu na chwilę z toru i uplasował się na ostatniej pozycji. Tor w trakcie obydwu dzisiejszych sesji był cały czas suchy.

Pogoda
Temperatura powietrza: 21°C
Temperatura toru: 34°C
Prędkość wiatru: 3,2 m/s
Wilgotność powietrza: 52%
Sucho

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
pasior, 30.06.2007 11:26[!]
Kobe czerwoni będą mieli dublet taki jak w GP USA :) chyba że któryś z nich dobrze wypadnie
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca