F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Magny-Cours.
Grand Prix de France 20071 lipca
Circuit de Nevers Magny-Cours
Długość toru: 4,411 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 308,586 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,377 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:15,377 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,035 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.5F. MassaFerrari F200731:15,303321:14,822311:15,0341218
2.2L. HamiltonMcLaren MP4-2211:14,805311:14,795321:15,1041218
3.6K. RaikkonenFerrari F200721:14,872331:14,828331:15,2571319
4.10R. KubicaBMW Sauber F1.0781:15,778741:15,066341:15,4931222
5.3G. FisichellaRenault R27121:16,047771:15,227651:15,6741225
6.4H. KovalainenRenault R2751:15,524781:15,272661:15,8261225
7.9N. HeidfeldBMW Sauber F1.0791:15,783461:15,149771:15,9001223
8.12J. TrulliToyota TF107151:16,1185101:15,379681:15,9351223
9.16N. RosbergWilliams FW29131:16,092791:15,331691:16,3281225
10.1F. AlonsoMcLaren MP4-2241:15,322351:15,084310-17
11.11R. SchumacherToyota TF10771:15,7606111:15,5346---12
12.7J. ButtonHonda RA107141:16,1136121:15,5846---12
13.8R. BarrichelloHonda RA107161:16,1406131:15,7616---12
14.15M. WebberRed Bull RB361:15,7466141:15,8065---11
15.19S. SpeedToro Rosso STR2111:15,9806151:16,0496---12
16.14D. CoulthardRed Bull RB3101:15,915716-2---9
17.18V. LiuzziToro Rosso STR2171:16,1426------6
18.17A. WurzWilliams FW29181:16,2417------7
19.22T. SatoSuper Aguri SA07191:16,2446------6
20.23A. DavidsonSuper Aguri SA07201:16,3665------5
21.21C. AlbersSpyker F8-VII211:17,8266------6
22.20A. SutilSpyker F8-VII221:17,9155------5
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (McLaren MP4-22) - 1:14,795 w II bloku
 Pozycja startowa obniżona o 10 miejsc za wyprzedzanie pod żółtymi flagami w GP USA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
czapa, 30.06.2007 16:46[!]
Faktycznie Masa pewnie ma zadanie przyblokowanie Hamiltona a Raikonen więcej zatankowany zrobi pierwsze miejsce. Szkoda ze Kubica nie waży 60 kg a aż 73kg (choć shumi tyle ważył) musi mieć przez to trudniej od Nicka (różnica 14 kg).
zoolwik, 30.06.2007 16:56[!]
mam nadzieje, ze Kubica wyprzedzi raikkonena a massa sie zczepi z hamiltonem wreszcie - ten ostatni ma za duzo szczescia moim zdaniem, a co za duzo- to nie zdrowo.
TimOOv, 30.06.2007 17:09[!]
czy ja wiem czy waga kierowcy ma aż takie znaczenie? przeciez bolidy i tak ustawione są na tylko kilka kiliogramow powyzej minimalnej wagi kierowcy z samochodem
Drago, 30.06.2007 17:19[!]
Czy ktos wie czy w bolidzie Alonso został wymieniony silnik ?
piotrektk, 30.06.2007 17:34[!]
bolidy są dociążane żeby, wszyscy kierowcy "ważyli" tyle samo ...
Tomek1, 30.06.2007 17:38[!]
nie był wymieniany, awarii uległa skrzynia biegów.
marrcus, 30.06.2007 17:46[!]
dlatego zara po wyscigu sie ważą bolid + drajwer >= Limit
himself, 30.06.2007 18:19[!]
Podejrzewam ze masa bolidu bez balastu to cos kolo 400kg. Wsadza sie do tego kierowce i dociaza do 600 z groszami (na wypadek gdyby oponki sie zdarly lub kierowca za duzo w kibelku siedzial przed wyscigiem). Nie ma tu wielkiej folozofii. Gdyby Kubica mial wazyc mniej to by juz jego fitness-instruktorzy go zmusili zeby wypocil co trzeba.
rafaello85, 30.06.2007 19:01[!]
Wreszcie Ferrari wraca do walki o czołowe lokaty:))))) Jutro na podium chcę widzieć obydwu kierowców włoskiej ekipy;p
slawek_s, 30.06.2007 19:08[!]
waga dzisiejszych samochodow bez balastu siega 500 kg, niektore waza mniej, ale niewiele, co daje pole do manewru 30-40 kg balastu.
Czechoslowak, 30.06.2007 19:47[!]
Jeżeli nie spadnie deszcz to Hamilton wygra 3 wyścig z rzędu. Jest po prostu najszybszy- widać to po czasach z II bloku. Poza tym ma przed sobą Ferrari, które jak wiadomo gorzej startuje od McLarena. A nawet jeżeli nie wygra na starcie, to wygra w trakcie wyścigu, Massa często popełnia błędy kiedy go ktoś naciska, to nie Schumacher który jeździł jak zaprogramowany.
marrcus, 30.06.2007 20:56[!]
Sato 29ty byc nie może więc te pozostałe 7 miejsc wplecy przesuną mu na Silverstone.
jędruś, 01.07.2007 11:56[!]
Szkoda że Wurz znowu na końcu...
Zykmaster, 01.07.2007 12:50[!]
Jezeli RAikkonenn po raz kolejny źle wystartuje to sie zdenerwuje, chciałbym żeby kimas wyprzedził Hamiltona na starcie to wtedy by zobaczył co to jest prawdziwy raikkonenn :)

CZekamy do wyscigu, liczę na Kubice, moze byc podium:)

Pozdrawiam
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca