|
|
|
|
|
|
Grosser Preis Santander von Deutschland 2013 | 7 lipca |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 5,148 km Liczba okrążeń: 60 Pełny dystans: 308,863 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:27,691 - Q1, Takuma Sato (BAR), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:29,468 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 200,160 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 10 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W04 | | 1:29,398 | - | - | 207,307 | 6 |
2. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB9 | | 1:29,501 | 0,103 | 0,103 | 207,068 | 6 |
3. | 2 | Mark Webber | Red Bull RB9 | | 1:29,608 | 0,107 | 0,210 | 206,821 | 6 |
4. | 7 | Kimi Raikkonen | Lotus E21 | | 1:29,892 | 0,284 | 0,494 | 206,167 | 6 |
5. | 8 | Romain Grosjean | Lotus E21 | | 1:29,959 | 0,067 | 0,561 | 206,014 | 6 |
6. | 19 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso STR8 | | 1:30,528 | 0,569 | 1,130 | 204,719 | 5 |
7. | 4 | Felipe Massa | Ferrari F138 | | 1:31,126 | 0,598 | 1,728 | 203,376 | 6 |
8. | 3 | Fernando Alonso | Ferrari F138 | | 1:31,209 | 0,083 | 1,811 | 203,190 | 6 |
9. | 5 | Jenson Button | McLaren MP4-28 | | - | - | - | - | 4 |
10. | 11 | Nico Hulkenberg | Sauber C32 | | - | - | - | - | 2 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|