|
|
|
|
|
|
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2014 | 23 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:38,434 - Q2, Lewis Hamilton (McLaren), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:40,480 | - | - | 198,989 | 6 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:40,866 | 0,386 | 0,386 | 198,227 | 6 |
3. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW36 | | 1:41,025 | 0,159 | 0,545 | 197,915 | 6 |
4. | 19 | Felipe Massa | Williams FW36 | | 1:41,119 | 0,094 | 0,639 | 197,731 | 6 |
5. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB10 | | 1:41,267 | 0,148 | 0,787 | 197,442 | 6 |
6. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB10 | | 1:41,893 | 0,626 | 1,413 | 196,229 | 6 |
7. | 26 | Daniił Kwiat | Toro Rosso STR9 | | 1:41,908 | 0,015 | 1,428 | 196,200 | 6 |
8. | 22 | Jenson Button | McLaren MP4-29 | | 1:41,964 | 0,056 | 1,484 | 196,093 | 6 |
9. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari F14 T | | 1:42,236 | 0,272 | 1,756 | 195,571 | 3 |
10. | 14 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | | 1:42,866 | 0,630 | 2,386 | 194,373 | 5 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|