|
|
|
|
|
|
Grande Prêmio Heineken do Brasil 2017 | 12 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:08,322 | - | - | 227,048 | 6 |
2. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF70H | | 1:08,360 | 0,038 | 0,038 | 226,922 | 6 |
3. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF70H | | 1:08,538 | 0,178 | 0,216 | 226,333 | 6 |
4. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB13 | | 1:08,925 | 0,387 | 0,603 | 225,062 | 6 |
5. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB13 | | 1:09,330 | 0,405 | 1,008 | 223,747 | 6 |
6. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM10 | | 1:09,598 | 0,268 | 1,276 | 222,886 | 6 |
7. | 14 | Fernando Alonso | McLaren MCL32 | | 1:09,617 | 0,019 | 1,295 | 222,825 | 6 |
8. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.17 | | 1:09,703 | 0,086 | 1,381 | 222,550 | 6 |
9. | 55 | Carlos Sainz | Renault R.S.17 | | 1:09,805 | 0,102 | 1,483 | 222,225 | 6 |
10. | 19 | Felipe Massa | Williams FW40 | | 1:09,841 | 0,036 | 1,519 | 222,110 | 5 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|