|
|
|
|
|
|
Heineken Chinese Grand Prix 2018 | 15 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:31,678 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF71H | | 1:31,095 | - | - | 215,419 | 7 |
2. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF71H | | 1:31,182 | 0,087 | 0,087 | 215,214 | 7 |
3. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W09 EQ Power+ | | 1:31,625 | 0,443 | 0,530 | 214,173 | 7 |
4. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W09 EQ Power+ | | 1:31,675 | 0,050 | 0,580 | 214,056 | 5 |
5. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB14 | | 1:31,796 | 0,121 | 0,701 | 213,774 | 6 |
6. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB14 | | 1:31,948 | 0,152 | 0,853 | 213,421 | 6 |
7. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.18 | | 1:32,532 | 0,584 | 1,437 | 212,074 | 6 |
8. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM11 | | 1:32,758 | 0,226 | 1,663 | 211,557 | 4 |
9. | 55 | Carlos Sainz | Renault R.S.18 | | 1:32,819 | 0,061 | 1,724 | 211,418 | 6 |
10. | 8 | Romain Grosjean | Haas VF-18 | | 1:32,855 | 0,036 | 1,760 | 211,336 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|