|
|
|
|
|
|
Gulf Air Bahrain Grand Prix 2021 | 28 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:27,264 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2020 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB16B | | 1:28,997 | - | - | 218,920 | 6 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W12 E Performance | | 1:29,385 | 0,388 | 0,388 | 217,969 | 6 |
3. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes F1 W12 E Performance | | 1:29,586 | 0,201 | 0,589 | 217,480 | 6 |
4. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF21 | | 1:29,678 | 0,092 | 0,681 | 217,257 | 3 |
5. | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri AT02 | | 1:29,809 | 0,131 | 0,812 | 216,940 | 6 |
6. | 3 | Daniel Ricciardo | McLaren MCL35M | | 1:29,927 | 0,118 | 0,930 | 216,656 | 6 |
7. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL35M | | 1:29,974 | 0,047 | 0,977 | 216,543 | 6 |
8. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari SF21 | | 1:30,215 | 0,241 | 1,218 | 215,964 | 6 |
9. | 14 | Fernando Alonso | Alpine A521 | | 1:30,249 | 0,034 | 1,252 | 215,883 | 3 |
10. | 18 | Lance Stroll | Aston Martin AMR21 | | 1:30,601 | 0,352 | 1,604 | 215,044 | 3 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|