F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Symonds twierdzi, że Renault zyskało 0,3 sekundy

"Strata jest nadal dość duża, bardzo duża do Ferrari, więc sporo musi jeszcze zostać zrobione".
Marek Roczniak, 30 kwietnia 2008, wyświetlenia: 2851<< | lista | T- | T+ | >>
Główny inżynier Renault F1Pat Symonds twierdzi, że francuska stajnia zbliżyła się do ścisłej czołówki o 0,3 sekundy po wprowadzeniu kilkunastu usprawnień do swojego bolidu R28 przed Grand Prix Hiszpanii.

Zespół Renault ma za sobą ciężki początek sezonu, ale zmiany przygotowane na wyścig w Barcelonie przybliżyły ich do Ferrari, McLarena i BMW. Co prawda druga pozycja startowa Fernando Alonso była zasługą mniejszej ilości paliwa od rywali w Q3, ale tak czy inaczej postęp był wyraźnie dostrzegalny i gdyby nie awaria silnika, Hiszpan uplasowałby się zaraz za BMW.

„Mogę powiedzieć, że w Barcelonie, przy panujących tam warunkach zbliżyliśmy się prawdopodobnie do czołówki o 0,3 sekundy.” – przyznał Symonds. „Czy tak samo będzie w Monako i Turcji? Nie jestem pewny, ale z obecnych dowodów wynika, że postęp jest mniej więcej właśnie taki. Kierunek zmian jest dobry, wiele rzeczy zadziałało jak trzeba”.

„Strata jest nadal dość duża, bardzo duża do Ferrari, więc sporo musi jeszcze zostać zrobione, ale jesteśmy zadowoleni z obranego kierunku. Zmiany objęły w sumie 19 różnych obszarów rozwoju samochodu w ten weekend. Wszystkie zadziały jak trzeba, więc musimy to kontynuować. Z pewnością nie będziemy wprowadzać 19 zmian na każdy wyścig, ale podobnie jak pozostałe zespoły, zwykle nie magazynujemy rzeczy i wprowadzamy ich jako jeden wielki pakiet”.

Tymczasem Alonso w rozmowie z hiszpańską agencją prasową EFE odrzucił zarzuty, jakoby ton jego ostatnich wypowiedzi ujawniał nutę apatii wobec słabej formy Renault w sezonie 2008.

„W pewnych momentach w przeszłości, kiedy mówiłem, że zamierzam wygrać ludzie mówili, że byłem arogancki. Teraz mówią, że jestem obojętny, gdy znajduję się w odmiennej sytuacji. Jeśli tak jest to dlatego, że staram się być tak szczery wobec opinii publicznej, jak to tylko możliwe.” – powiedział Alonso.

Źródło: Autosport.com, F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2023  Symonds: Silniki na sezon 2026 wyrównają szanse producentów
29.09.2022  Symonds: Silniki w 2026 roku nie spowolnią Formuły 1
11.12.2021  Brawn i Symonds odejdą z Formuły 1 w 2022 roku
02.11.2021  Symonds: Celujemy w mniejsze i lżejsze bolidy na sezon 2026
23.10.2021  Symonds: Nowe bolidy F1 wcale nie muszą być wolniejsze od obecnych
Tagi:
Symonds P.
Alonso F.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jędruś, 30.04.2008 19:41[!]
Renault z pewnością wiele odrobiło do wielkiej trójcy :D Czy aż 0,3 s ??? W Hiszpanii może i tak było .
Ważne , że nareszcie idą do przodu stabilną drogą i stają się coraz bardziej szybcy . To może być aspekt do próby zatrzymania Alonso w zespole na kolejne lata .

A co do tych ciągłych , realistycznych aż do bólu , a czasem i sceptycznych wypowiedzi Fernando to być może chce on pokazać , że nie we wszystkim musi się zgadzać z Flavio i też jako kierowca może mieć swoje własne , odmienne zdanie . Jednak wszystko idzie w dobrym kierunku , choć Alonso wracając po rocznej przerwie do Renault z pewnością oczekiwał od nich większego postępu i lepszego , bardziej konkurencyjnego bolidu . Nadchodzi sezon 2009 , a wtedy wszystko może ulec radykalnej zmianie . Wszystko się niedługo ustabilizuje i jeszcze bardziej wyklaruje .
rafaello85, 30.04.2008 20:50[!]
0.3 s. to niezły wynik! Ale oczywiście inne zespoły też zrobiły postępy;) W Hiszpanii Renault jeździło nie najgorzej, zobaczymy jak będzie w kolejnych eliminacjach.
Benetonczyk, 01.05.2008 09:15[!]
Wszyscy biadolą ze Alonso moze odejsc!!! Pytanie tylko gdzie? Po wypowiedziach Montezemolo Ferka odpada, Mac z wiadomych przyczyn również. BMW nie wiem czy zdobyli by sie na taki wydatek. I to jest jak narazie scisła czołówka wiec gdzie mógłby odejsc Alonso. Macie jakies sugestie?
sisiorex, 01.05.2008 10:59[!]
Dobrze niech robią postępy. Byłaby fantastyczna rywalizacja 3 teamów (BMW,Maci) ufff...
Ale można chyba tylko pomarzyć narazie.
A co do Alonso, to wydaje mi się że zostanie. Ewentualnie do TOYOTY. Ale sam nie wiem co lepsze by byloby dla niego.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca