|
|
|
|
|
|
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2014 | 21 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:42,841 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:48,574 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 155,361 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:45,681 | - | - | 172,538 | 5 |
2. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:45,688 | 0,007 | 0,007 | 172,527 | 6 |
3. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB10 | | 1:45,854 | 0,166 | 0,173 | 172,256 | 6 |
4. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB10 | | 1:45,902 | 0,048 | 0,221 | 172,178 | 6 |
5. | 14 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | | 1:45,907 | 0,005 | 0,226 | 172,170 | 6 |
6. | 19 | Felipe Massa | Williams FW36 | | 1:46,000 | 0,093 | 0,319 | 172,019 | 6 |
7. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari F14 T | | 1:46,170 | 0,170 | 0,489 | 171,743 | 4 |
8. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW36 | | 1:46,187 | 0,017 | 0,506 | 171,716 | 5 |
9. | 20 | Kevin Magnussen | McLaren MP4-29 | | 1:46,250 | 0,063 | 0,569 | 171,614 | 6 |
10. | 26 | Daniił Kwiat | Toro Rosso STR9 | | 1:47,362 | 1,112 | 1,681 | 169,837 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|