|
|
|
|
|
|
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2018 | 25 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:36,231 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W09 EQ Power+ | | 1:34,794 | - | - | 210,925 | 7 |
2. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W09 EQ Power+ | | 1:34,956 | 0,162 | 0,162 | 210,565 | 7 |
3. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF71H | | 1:35,125 | 0,169 | 0,331 | 210,191 | 7 |
4. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF71H | | 1:35,365 | 0,240 | 0,571 | 209,662 | 6 |
5. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB14 | | 1:35,401 | 0,036 | 0,607 | 209,583 | 6 |
6. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB14 | | 1:35,589 | 0,188 | 0,795 | 209,171 | 5 |
7. | 8 | Romain Grosjean | Haas VF-18 | | 1:36,192 | 0,603 | 1,398 | 207,859 | 6 |
8. | 16 | Charles Leclerc | Sauber C37 | | 1:36,237 | 0,045 | 1,443 | 207,762 | 6 |
9. | 31 | Esteban Ocon | Force India VJM11 | | 1:36,540 | 0,303 | 1,746 | 207,110 | 6 |
10. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.18 | | 1:36,542 | 0,002 | 1,748 | 207,106 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|