F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Indianapolis.
United States Grand Prix 200717 czerwca
Indianapolis Motor Speedway
Długość toru: 4,192 km
Liczba okrążeń: 73
Pełny dystans: 306,016 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,454 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:10,399 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,648 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2005
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.6Kimi RaikkonenFerrari F20071:13,117--206,39849
2.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-221:13,2220,1050,105206,10220
3.1Fernando AlonsoMcLaren MP4-221:13,2570,1400,035206,00421
4.5Felipe MassaFerrari F20071:13,3800,2630,123205,65850
5.9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.071:13,4140,2970,034205,56320
6.10Sebastian VettelBMW Sauber F1.071:13,8620,7450,448204,31653
7.4Heikki KovalainenRenault R271:13,9980,8810,136203,94167
8.15Mark WebberRed Bull RB31:14,0040,8870,006203,92457
9.3Giancarlo FisichellaRenault R271:14,0090,8920,005203,91067
10.12Jarno TrulliToyota TF1071:14,0160,8990,007203,89130
11.16Nico RosbergWilliams FW291:14,0660,9490,050203,75334
23Anthony DavidsonSuper Aguri SA071:14,0660,9490,000203,75355
13.17Alex WurzWilliams FW291:14,4861,3690,420202,60541
14.7Jenson ButtonHonda RA1071:14,7031,5860,217202,01642
15.20Adrian SutilSpyker F8-VII1:14,8581,7410,155201,59849
16.19Scott SpeedToro Rosso STR21:15,0921,9750,234200,96966
17.18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR21:15,4262,3090,334200,08064
18.21Christijan AlbersSpyker F8-VII1:15,9022,7850,476198,82565
19.22Takuma SatoSuper Aguri SA071:16,6803,5630,778196,8088
107% najlepszego czasu: 1:18,235

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Metalpablo, 17.06.2007 21:59[!]
Co ten Albers wyprawia,strata do kumpla z zespołu ponad 1 s.Jakoś strasznie dużo.McLareny bardzo zbliżone czasy i co ciekawe na prawie tych samych okrązeniach, co moim zdaniem potwierdza tylko że mieli takei same taktyki na cały weekend.
JaJacek, 17.06.2007 22:36[!]
Sato pomimo najsłabszego czasu znowu dał o sobie znać w kilku akcjach na torze. Gdyby go posadzić do czerwonego, albo srebrnego to kto wie... Za to Honda sięgnęła dna. I chyba po raz ostatni w historii oglądaliśmy młodszego Schumachera w akcji, coś czuję że wyleci z hukiem na dniach!
kamilka, 17.06.2007 22:39[!]
Kimas gonił jak szalony! Ale niestety nie udało sie... A szkoda :(
Pussik, 17.06.2007 23:32[!]
Dobrze nagrzany i nagumownay tor i miekkie opony dały Kimiemu FL. :)
Petrolhead, 18.06.2007 00:34[!]
Mysle ze Kimi mial dobra taktyke, ale niestety na starcie dal sie wyprzedzic Heidfeldowi i Kovalainenovi i to zgubilo jego wyscig. Zauwazyliscie ze ostatnie kilka startow Kimi zawsze daje sie komus przyblokowac?! Uwazam, ze gdyby nie to Raikko mialby dzis szanse na podium, a moze nawet 2 miejsce;-)) Czego mu zycze za 2 tygodnie w Magny - Cours.
Pussik, 18.06.2007 02:46[!]
5 kierowców w 0,062s
Petrol, jeśli miałby szanse na 2 miejsce to również na wygraną. lol
PIPI, 18.06.2007 07:37[!]
Pussik jak ktos pokona Alonso to nie znaczy ze moze także Hamiltona!
Bartley, 18.06.2007 08:34[!]
Oj dal sato znac o sobie, dal... zachowujac sie jak nowicjusz. Ignorowanie zoltych flag, a potem taki glupi poslizg. Nawet Spykerom udalo sie niewyleciec. Moim skromnym zdaniem gdyby sato dostal Ferke albo Maca to po prostu z wieksza predkoscia by wylecial z toru. On jezdzi podobnie jak kilka lat temu: ma przeblyski talentu i szybkosci, ale co z tego, skoro poza tymi przeblyskami jezdzi jak przecietniak?
JaJacek, 18.06.2007 09:06[!]
Bartley, po prostu Sato cały czas jedzie na totalnym limicie, w Super AOgórach inaczej mógłby powalczyć co najwyżej z Albersem i Sutilem. Ryzykuje cały czas na maksa to i czasem popełni jakiś błąd. Yellow flag mógł zwyczajnie nie zauważyć, każdemu się zdarza. To już zupełnie inny Sato niż narwaniec sprzed kilku lat w rozbijanej notorycznie Hondzie. Nauczył się w końcu jeździć, a zadziorność i agresja w połączeniu z doświadczeniem i umiejętnościami podlane niesamowitą ambicją to mieszanka wybuchowa.
Czechoslowak, 18.06.2007 12:04[!]
dopiero po klasyfikacji FL widać jak słaby był to wyścig dla BMW. "Bejce" wciąż są w pierwszej trójce w stawce i zdecydowanie bliżej im do Ferrari niż do Renaulta, a mimo to wczoraj dowieźli jedynie 1 punkt. Mam nadzieje że jak wróci Robert to wreszcie uda się mu w pełni zaprezentować potencjał bolidu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca