|
|
|
|
|
|
Rolex Australian Grand Prix 2014 | 16 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:23,529 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:44,231 | - | - | 183,159 | 8 |
2. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB10 | | 1:44,548 | 0,317 | 0,317 | 182,603 | 8 |
3. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:44,595 | 0,047 | 0,364 | 182,521 | 7 |
4. | 20 | Kevin Magnussen | McLaren MP4-29 | | 1:45,745 | 1,150 | 1,514 | 180,536 | 6 |
5. | 14 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | | 1:45,819 | 0,074 | 1,588 | 180,410 | 7 |
6. | 25 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso STR9 | | 1:45,864 | 0,045 | 1,633 | 180,333 | 7 |
7. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM07 | | 1:46,030 | 0,166 | 1,799 | 180,051 | 7 |
8. | 26 | Daniił Kwiat | Toro Rosso STR9 | | 1:47,368 | 1,338 | 3,137 | 177,807 | 6 |
9. | 19 | Felipe Massa | Williams FW36 | | 1:48,079 | 0,711 | 3,848 | 176,637 | 7 |
10. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW36 | | 1:48,147 | 0,068 | 3,916 | 176,526 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|