2014 W sezonie 2014 widać u niego sporą przemianę, praktycznie nie popełnia już błędów i wykorzystuje każdą nadarzającą się okazję. Mimo to podobnie jak w poprzednich latach, jego nowy zespołowy partner również okazuje się być szybszy w kwalifikacjach, aczkolwiek detronizuje go w wyścigach, w których zdobył o czternaście punktów więcej. Podobnie jak w ubiegłym roku, tak i teraz jego największą bolączką są częste awarie bolidu. Ostatecznie kończy zmagania na trzynastej pozycji i mimo tego traci fotel w Toro Rosso, o który do samego końca walczył z Carlosem Sainzem Jr.
2013 To zdecydowanie nie był jego sezon. Pomimo tego, że dysponuje bardziej konkurencyjnym bolidem, nie kończy wielu wyścigów przez jego usterki, natomiast w kwalifikacjach był tylko cztery razy szybszy od zespołowego partnera. Ponadto swoje ostatnie punkty zdobywa w siódmej rundzie sezonu na torze w Kanadzie, gdzie odnotował swój najlepszy wynik w Formule 1, szóste miejsce. Traci szansę na posadę w Red Bullu, jednakże udaje mu się przedłużyć kontrakt z Toro Rosso. Rok kończy na piętnastej pozycji z 13 punktami na koncie.
2012 Zalicza udany debiut w Formule 1, podczas którego pokonuje bardziej doświadczonego partnera z zespołu - Daniela Ricciardo. Zdobywa pierwsze punkty już w drugim wyścigu sezonu, jednakże na kolejną zdobycz musi czekać aż do Grand Prix Belgii. Przez większość sezonu ściga się niekonkurencyjnym samochodem, a na dodatek zawodzi w kwalifikacjach, odpadając w Q1 aż ośmiokrotnie. Rok kończy na siedemnastej pozycji z 16 punktami na koncie. Przedłuża kontrakt z Toro Rosso do końca sezonu 2013.
2011 Zalicza pełen sezon w World Series by Renault i zostaje wicemistrzem. Pod koniec roku bierze udział w trzech piątkowych treningach z zespołem Toro Rosso. Po raz kolejny zalicza testy za kierownicą bolidu Formuły 1, lecz tym razem z czołową ekipą Red Bull Racing. Przed świętami Bożego Narodzenia zostaje potwierdzony jako kierowca Toro Rosso w sezonie 2012.
2010 W brytyjskiej Formule 3 zdobywa mistrzostwo, wygrywając po drodze trzynaście wyścigów. Występuje również gościnnie w serii GP3, Formule Renault 3.5 i bierze udział w Grand Prix Makau, które kończy na siódmym miejscu. Zalicza pod koniec roku test za kierownicą bolidu Formuły 1 stajni Toro Rosso.
2009 Kontynuuje starty w obu seriach i w obu zostaje wicemistrzem. Odnosi łącznie siedem zwycięstw i przenosi się na następny rok do brytyjskiej Formuły 3.
2008 Rozpoczyna starty w europejskiej i zachodnioeuropejskiej Formule Renault. W europejskiej edycji jest szóstym zawodnikiem mistrzostw, a w zachodnioeuropejskiej czwartym.
2007 Dołącza do francuskiej Formuły Renault. Już w pierwszym roku startów w bolidach jednomiejscowych udowodnił swą wartość i sięgnął po mistrzowski tytuł.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2014
Albert Park
25
Toro Rosso STR9
6
8
Sepang
25
Toro Rosso STR9
9
NS
turbo
Sakhir
25
Toro Rosso STR9
14
NS
uszkodzenia po kolizji
Shanghai
25
Toro Rosso STR9
9
12
Catalunya
25
Toro Rosso STR9
21
NS
wydech
Monte Carlo
25
Toro Rosso STR9
7
NS
wydech ; kara przejazdu przez boksy za niebezpieczne wypuszczenie z pit-stopu
Gilles Villeneuve
25
Toro Rosso STR9
8
8
Red Bull Ring
25
Toro Rosso STR9
14
NS
hamulce
Silverstone
25
Toro Rosso STR9
10
10
Hockenheim
25
Toro Rosso STR9
13
13
Hungaroring
25
Toro Rosso STR9
8
9
Spa-Francorchamps
25
Toro Rosso STR9
12
11
Monza
25
Toro Rosso STR9
12
13
Marina Bay
25
Toro Rosso STR9
12
6
Suzuka
25
Toro Rosso STR9
20
9
Soczi
25
Toro Rosso STR9
9
13
Austin
25
Toro Rosso STR9
14
10
Interlagos
25
Toro Rosso STR9
15
13
Yas Marina
25
Toro Rosso STR9
10
12
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu