|
|
|
|
|
|
Gulf Air Bahrain Grand Prix 2014 | 6 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:33,185 | - | - | 209,081 | 6 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:33,464 | 0,279 | 0,279 | 208,457 | 5 |
3. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB10 | | 1:34,051 | 0,587 | 0,866 | 207,156 | 6 |
4. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW36 | | 1:34,247 | 0,196 | 1,062 | 206,725 | 6 |
5. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM07 | | 1:34,346 | 0,099 | 1,161 | 206,508 | 5 |
6. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari F14 T | | 1:34,368 | 0,022 | 1,183 | 206,460 | 3 |
7. | 22 | Jenson Button | McLaren MP4-29 | | 1:34,387 | 0,019 | 1,202 | 206,418 | 6 |
8. | 19 | Felipe Massa | Williams FW36 | | 1:34,511 | 0,124 | 1,326 | 206,147 | 5 |
9. | 20 | Kevin Magnussen | McLaren MP4-29 | | 1:34,712 | 0,201 | 1,527 | 205,710 | 6 |
10. | 14 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | | 1:34,992 | 0,280 | 1,807 | 205,104 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|