|
|
|
|
|
|
UBS Chinese Grand Prix 2014 | 20 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:53,860 | - | - | 172,348 | 6 |
2. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB10 | | 1:54,455 | 0,595 | 0,595 | 171,453 | 7 |
3. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB10 | | 1:54,960 | 0,505 | 1,100 | 170,699 | 7 |
4. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:55,143 | 0,183 | 1,283 | 170,428 | 7 |
5. | 14 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | | 1:55,637 | 0,494 | 1,777 | 169,700 | 7 |
6. | 19 | Felipe Massa | Williams FW36 | | 1:56,147 | 0,510 | 2,287 | 168,955 | 7 |
7. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW36 | | 1:56,282 | 0,135 | 2,422 | 168,759 | 7 |
8. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM07 | | 1:56,366 | 0,084 | 2,506 | 168,637 | 7 |
9. | 25 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso STR9 | | 1:56,773 | 0,407 | 2,913 | 168,049 | 7 |
10. | 8 | Romain Grosjean | Lotus E22 | | 1:57,079 | 0,306 | 3,219 | 167,610 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|