|
|
|
|
|
|
Petronas Malaysia Grand Prix 2016 | 2 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:32,850 | - | - | 214,914 | 5 |
2. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:33,264 | 0,414 | 0,414 | 213,960 | 6 |
3. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB12 | | 1:33,420 | 0,156 | 0,570 | 213,603 | 6 |
4. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB12 | | 1:33,467 | 0,047 | 0,617 | 213,496 | 6 |
5. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | | 1:33,584 | 0,117 | 0,734 | 213,229 | 6 |
6. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | | 1:33,632 | 0,048 | 0,782 | 213,119 | 5 |
7. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM09 | | 1:34,319 | 0,687 | 1,469 | 211,567 | 6 |
8. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM09 | | 1:34,489 | 0,170 | 1,639 | 211,186 | 6 |
9. | 22 | Jenson Button | McLaren MP4-31 | | 1:34,518 | 0,029 | 1,668 | 211,122 | 3 |
10. | 19 | Felipe Massa | Williams FW38 | | 1:34,671 | 0,153 | 1,821 | 210,780 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|