|
|
|
|
|
|
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2017 | 17 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:42,584 - Nico Rosberg (Mercedes), 2016 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:47,187 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2016 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 159,993 km/h - Nico Rosberg (Mercedes), 2016 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF70H | | 1:39,491 | - | - | 183,273 | 6 |
2. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB13 | | 1:39,814 | 0,323 | 0,323 | 182,680 | 6 |
3. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB13 | | 1:39,840 | 0,026 | 0,349 | 182,632 | 6 |
4. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF70H | | 1:40,069 | 0,229 | 0,578 | 182,214 | 6 |
5. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:40,126 | 0,057 | 0,635 | 182,111 | 6 |
6. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:40,810 | 0,684 | 1,319 | 180,875 | 6 |
7. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.17 | | 1:41,013 | 0,203 | 1,522 | 180,511 | 6 |
8. | 14 | Fernando Alonso | McLaren MCL32 | | 1:41,179 | 0,166 | 1,688 | 180,215 | 6 |
9. | 2 | Stoffel Vandoorne | McLaren MCL32 | | 1:41,398 | 0,219 | 1,907 | 179,826 | 6 |
10. | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso STR12 | | 1:42,056 | 0,658 | 2,565 | 178,667 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|