|
|
|
|
|
|
Gulf Air Bahrain Grand Prix 2018 | 8 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:28,769 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF71H | | 1:27,958 | - | - | 221,506 | 6 |
2. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF71H | | 1:28,101 | 0,143 | 0,143 | 221,146 | 6 |
3. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W09 EQ Power+ | | 1:28,124 | 0,023 | 0,166 | 221,088 | 6 |
4. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W09 EQ Power+ | | 1:28,220 | 0,096 | 0,262 | 220,848 | 6 |
5. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB14 | | 1:28,398 | 0,178 | 0,440 | 220,403 | 6 |
6. | 10 | Pierre Gasly | Toro Rosso STR13 | | 1:29,329 | 0,931 | 1,371 | 218,106 | 6 |
7. | 20 | Kevin Magnussen | Haas VF-18 | | 1:29,358 | 0,029 | 1,400 | 218,035 | 3 |
8. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.18 | | 1:29,570 | 0,212 | 1,612 | 217,519 | 3 |
9. | 31 | Esteban Ocon | Force India VJM11 | | 1:29,874 | 0,304 | 1,916 | 216,783 | 4 |
10. | 55 | Carlos Sainz | Renault R.S.18 | | 1:29,986 | 0,112 | 2,028 | 216,514 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|