|
|
|
|
|
|
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2019 | 1 grudnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:34,794 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W10 EQ Power+ | | 1:34,779 | - | - | 210,958 | 7 |
2. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W10 EQ Power+ | | 1:34,973 | 0,194 | 0,194 | 210,527 | 7 |
3. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB15 | | 1:35,139 | 0,166 | 0,360 | 210,160 | 7 |
4. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF90 | | 1:35,219 | 0,080 | 0,440 | 209,983 | 5 |
5. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF90 | | 1:35,339 | 0,120 | 0,560 | 209,719 | 6 |
6. | 23 | Alexander Albon | Red Bull RB15 | | 1:35,682 | 0,343 | 0,903 | 208,967 | 6 |
7. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL34 | | 1:36,436 | 0,754 | 1,657 | 207,333 | 6 |
8. | 3 | Daniel Ricciardo | Renault R.S.19 | | 1:36,456 | 0,020 | 1,677 | 207,290 | 3 |
9. | 55 | Carlos Sainz | McLaren MCL34 | | 1:36,459 | 0,003 | 1,680 | 207,284 | 6 |
10. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.19 | | 1:36,710 | 0,251 | 1,931 | 206,746 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|