2023 Williams wykonuje wyraźny krok naprzód i jest w stanie włączyć się do równorzędnej walki w środku stawki. Albon za kierownicą FW45 popełnia kilka kosztownych błędów, jednakże jest niekwestionowanym liderem zespołu. Wygrywa wszystkie czasówki z nowym partnerem Loganem Sargeantem i zdobywa 27 punktów przy jego jednym. Najwyżej startuje na Zandvoort wykręcając czwarty czas, natomiast najlepszy wynik w sezonie osiąga w Kanadzie i we Włoszech, wpadając na metę jako siódmy. Plasuje się w tabeli na trzynastym miejscu z dorobkiem 27 punktów, a jego obiecująca postawa zostaje dostrzeżona przez Mercedesa, Ferrari oraz McLarena.
2022 Otrzymuje do dyspozycji najsłabszy samochód w całej stawce, jednakże udaje mu się wywrzeć spore wrażenie na obserwatorach. Wynikami na torze stawia się w pozycji nowego lidera Williamsa, całkowicie dominując nad Nicholasem Latifim. W kwalifikacjach tylko dwukrotnie uznaje wyższość Kanadyjczyka, a na Spa-Francorchamps udaje mu się nawet wejść do Q3. Z kolei w wyścigach trzykrotnie melduje się w punktowanej strefie, a najlepszy wynik osiąga w Miami przekraczając linię mety na dziewiątym miejscu. Dobra postawa zostaje doceniona przez Williamsa, który oferuje mu nową wieloletnią umowę. Sezon 2022 kończy na dziewiętnastej pozycji w klasyfikacji z dorobkiem czterech punktów.
2021 Dołącza do stawki DTM za kierownicą Ferrari 488. W barwach AlphaTauri zajmuje szóste miejsce w klasyfikacji z dorobkiem jednego zwycięstwa na Nurburgringu oraz trzech miejsc na podium. Jako rezerwowy kierowca Red Bulla w Formule 1 pojawia się na większości wyścigów, realizuje liczne sesje w symulatorze oraz prowadzi bolid podczas organizowanych testów. Mimo to jest pozbawiony szans na powrót do startów w sezonie 2022 z główną i juniorską ekipą, przez co podejmuje rozmowy z konkurencją. Finalnie zabezpiecza sobie powrót do F1 z Williamsem, gdzie zastąpi odchodzącego George'a Russella.
2020 Podchodzi do sezonu bardzo pewny siebie i już podczas pierwszej rundy w Austrii jest w stanie podjąć walkę o zwycięstwo. Mimo to angażuje się w kolizję z Hamiltonem i spada na koniec stawki, później wycofując się z wyścigu. Od tamtej pory jest tłem dla Maksa Verstappena, przegrywając z nim wszystkie sesje kwalifikacyjne oraz gromadząc dwa razy mniej punktów. Będąc pod presją wielokrotnie osiąga wyniki poniżej oczekiwań oraz możliwości samochodu, a także popełnia sporo błędów. Na pocieszenie pozostają mu dwie wizyty na podium za trzecie miejsca na Mugello oraz Sakhir. W klasyfikacji plasuje się na siódmej pozycji i traci miejsce w Red Bullu na sezon 2021, zostając zdegradowanym do funkcji trzeciego zawodnika.
2019 Jest jedną z największych niespodzianek w całym sezonie. Debiutuje w Toro Rosso mając doświadczenie tylko z zimowych testów. Nie przeszkadza mu to jednak w równorzędnej walce z doświadczonym Kwiatem, a także w zdobywaniu punktów. Jego postawa w pierwszej połowie sezonu zostaje doceniona przez Red Bulla, który zatrudnia go od GP Belgii w miejsce Pierre'a Gasly. Za kierownicą RB15 regularnie finiszuje w pierwszej dziesiątce, na pewnym etapie punktując lepiej od Verstappena. Nie ma żadnych kompleksów w walce z czołowymi kierowcami, a w Brazylii ociera się o drugie miejsce, lecz na przedostatnim okrążeniu uderza w niego Hamilton. Zostaje w zespole na 2020 rok, a mistrzostwa kończy na ósmym miejscu z dorobkiem 92 punktów.
2018 Kontynuuje starty w F2, lecz przechodzi do ekipy DAMS. Za kierownicą bolidu najnowszej generacji walczy o czołowe lokaty i odnosi cztery zwycięstwa w Azerbejdżanie, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech oraz w Rosji. Do ostatniej rundy sezonu podchodzi jako wicelider klasyfikacji, lecz ostatecznie musi uznać wyższość Lando Norrisa i zajmuje trzecie miejsce w generalce. Latem zabezpiecza swoją przyszłość podpisując kontrakt z Nissanem na starty w Formule E w sezonie 2018/19, lecz jego dobra postawa znajduje uznanie w oczach ludzi z Red Bulla. Udaje mu się unieważnić porozumienie i awansuje do Formuły 1 w 2019 roku jako reprezentant Toro Rosso, ponownie wstępując w juniorski program koncernu.
2017 Pozostaje w szeregach ART Grand Prix, lecz zostaje awansowany do Formuły 2. Pierwszy kontakt z oficjalnym przedsionkiem F1 okazuje się być trudny, ponieważ zajmuje dopiero dziesiątą pozycję w klasyfikacji generalnej. Ustanawia jedno najszybsze okrążenie, a także dwukrotnie wchodzi na podium podczas sprintów w Austrii oraz Abu Zabi.
2016 Przechodzi do GP3 Series i zalicza dotychczas swój najlepszy sezon w juniorskich kategoriach. Podpisuje kontrakt z ART Grand Prix i walczy w ścisłej czołówce, czterokrotnie wygrywając na torach w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i w Malezji. Mimo to jego partner - Charles Leclerc, jest poza zasięgiem konkurencji i musi zadowolić się tytułem wicemistrza.
2015 Decyduje się wreszcie zmienić serię i przechodzi do Mistrzostw Europy Formuły 3. Jako kierowca Signature konkuruje głównie w środku stawki i dwukrotnie ustawia się na pierwszym polu, natomiast w wyścigach pięć razy zdobywa miejsce na podium. W końcowej tabeli zajmuje siódme miejsce z dorobkiem 187 punktów. Przystępuje do Grand Prix Makau i finiszuje na trzynastej lokacie.
2014 Sezon 2014 jest trzecim podejściem do europejskiej Formuły Renault 2.0, gdzie tym razem walczy w czołówce. Zgarnia jedno pole position, a na podium melduje się trzykrotnie, co na koniec sezonu daje mu trzecie miejsce w klasyfikacji. Startuje również w dwóch rundach FR2.0 ALPS i udaje mu się odnieść pierwsze zwycięstwo za kierownicą bolidu.
2013 Red Bull decyduje się usunąć go z juniorskiego programu i zmuszony jest znaleźć sponsorów, którzy sfinansują jego starty w niższych kategoriach. Wiąże się z Gravity, które współpracuje z Lotusem w F1 i zapewnia mu wsparcie na trzy lata. Pozostaje w FR2.0 Eurocup, gdzie notuje niewielki progres i zajmuje szesnaste miejsce, dopisując do dorobku jedno pole position. Podejmuje się również pojedynczych występów w alpejskiej edycji, lecz bez większych sukcesów.
2012 Dołącza do Red Bull Junior Team i przesiada się za kierownicę jednomiejscowego bolidu. Zasila stawkę Formuły Renault 2.0 Eurocup oraz ALPS i w obu seriach prezentuje koszmarne osiągi. W europejskiej edycji zajmuje dopiero trzydziestą ósmą pozycję w klasyfikacji z zerowym dorobkiem, natomiast w alpejskim czempionacie jest siedemnasty gromadząc 26 punktów.
2005-2011 Decyduje się pójść w ślady swojego ojca Nigela i zostaje kierowcą wyścigowym. Mając osiem lat rozpoczyna profesjonalne starty w kartingu i odnosi wiele sukcesów w Wielkiej Brytanii, a także na międzynarodowej arenie. W sezonie 2010 jako junior McLarena jest m.in. mistrzem świata oraz Europy w kategorii KF3.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2023
Sakhir
23
Williams FW45
15
10
Dżudda
23
Williams FW45
17
NS
hamulce
Albert Park
23
Williams FW45
8
NS
wypadek
Baku
23
Williams FW45
12
12
Miami
23
Williams FW45
11
14
Monte Carlo
23
Williams FW45
13
14
Catalunya
23
Williams FW45
18
16
Gilles Villeneuve
23
Williams FW45
9
7
Red Bull Ring
23
Williams FW45
10
11
kara 10 sekund za liczne wyjazdy poza tor
Silverstone
23
Williams FW45
8
8
Hungaroring
23
Williams FW45
16
11
Spa-Francorchamps
23
Williams FW45
15
14
Zandvoort
23
Williams FW45
4
8
Monza
23
Williams FW45
6
7
Marina Bay
23
Williams FW45
14
11
Suzuka
23
Williams FW45
13
NS
uszkodzenia po kolizji
Losail
23
Williams FW45
14
13
Austin
23
Williams FW45
15
9
Mexico City
23
Williams FW45
14
9
Interlagos
23
Williams FW45
13
NS
kolizja z Hulkenbergiem i Magnussenem
Las Vegas Strip Circuit
23
Williams FW45
5
12
Yas Marina
23
Williams FW45
14
14
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu