|
|
|
|
|
|
Aramco Gran Premio de España 2020 | 16 sierpnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:15,406 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2019 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,441 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2018 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 198,102 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2007 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W11 EQ Performance | | 1:15,584 | - | - | 221,714 | 6 |
2. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W11 EQ Performance | | 1:15,643 | 0,059 | 0,059 | 221,541 | 6 |
3. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB16 | | 1:16,292 | 0,649 | 0,708 | 219,656 | 6 |
4. | 11 | Sergio Perez | Racing Point RP20 | | 1:16,482 | 0,190 | 0,898 | 219,110 | 6 |
5. | 18 | Lance Stroll | Racing Point RP20 | | 1:16,589 | 0,107 | 1,005 | 218,804 | 6 |
6. | 23 | Alexander Albon | Red Bull RB16 | | 1:17,029 | 0,440 | 1,445 | 217,554 | 6 |
7. | 55 | Carlos Sainz | McLaren MCL35 | | 1:17,044 | 0,015 | 1,460 | 217,512 | 6 |
8. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL35 | | 1:17,084 | 0,040 | 1,500 | 217,399 | 6 |
9. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF1000 | | 1:17,087 | 0,003 | 1,503 | 217,391 | 6 |
10. | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri AT01 | | 1:17,136 | 0,049 | 1,552 | 217,253 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|