|
|
|
|
|
|
Gran Premio De La Ciudad De México 2023 | 29 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:14,759 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2018 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:17,774 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2021 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 190,114 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2017 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF-23 | | 1:17,166 | - | - | 200,793 | 6 |
2. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari SF-23 | | 1:17,233 | 0,067 | 0,067 | 200,619 | 6 |
3. | 1 | Max Verstappen | Red Bull RB19 | | 1:17,263 | 0,030 | 0,097 | 200,541 | 6 |
4. | 3 | Daniel Ricciardo | AlphaTauri AT04 | | 1:17,382 | 0,119 | 0,216 | 200,233 | 6 |
5. | 11 | Sergio Perez | Red Bull RB19 | | 1:17,423 | 0,041 | 0,257 | 200,127 | 6 |
6. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W14 E Performance | | 1:17,454 | 0,031 | 0,288 | 200,046 | 6 |
7. | 81 | Oscar Piastri | McLaren MCL60 | | 1:17,623 | 0,169 | 0,457 | 199,611 | 6 |
8. | 63 | George Russell | Mercedes F1 W14 E Performance | | 1:17,674 | 0,051 | 0,508 | 199,480 | 6 |
9. | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo C43 | | 1:18,032 | 0,358 | 0,866 | 198,565 | 6 |
10. | 24 | Guanyu Zhou | Alfa Romeo C43 | | 1:18,050 | 0,018 | 0,884 | 198,519 | 3 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|