|
|
|
|
|
|
Brabham | Były konstruktor bolidów F1 | | |
•Statystyki konstruktora Brabham ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
•Wszystkie najszybsze okrążenia | | | | | GP | Tor | Kierowca | Bolid | Silnik | Op. | Start | Finisz |
|
Sezon 1963 | |
| East London | D. Gurney | Brabham BT7 | Climax 1.5 V8 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1964 | |
| Spa-Francorchamps | D. Gurney | Brabham BT7 | Climax 1.5 V8 | | 1 | 6 | (naj. okr.) | | Rouen-les-Essarts | J. Brabham | Brabham BT7 | Climax 1.5 V8 | | 5 | 3 | (naj. okr.) | | Zeltweg | D. Gurney | Brabham BT7 | Climax 1.5 V8 | | 4 | NS | (naj. okr.) | |
Sezon 1965 | |
| Mexico City | D. Gurney | Brabham BT11 | Climax 1.5 V8 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1966 | |
| Brands Hatch | J. Brabham | Brabham BT19 | Repco 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | D. Hulme | Brabham BT20 | Repco 3.0 V8 | | 2 | NS | (naj. okr.) | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | D. Hulme | Brabham BT20 | Repco 3.0 V8 | | 2 | 4 | (naj. okr.) | | Silverstone | D. Hulme | Brabham BT24 | Repco 3.0 V8 | | 4 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1969 | |
| Nürburgring | J. Ickx | Brabham BT26A | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Mosport Park | J. Brabham | Brabham BT26A | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | 2 | (naj. okr.) | | Mosport Park | J. Ickx | Brabham BT26A | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Mexico City | J. Ickx | Brabham BT26A | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1970 | |
| Kyalami | J. Brabham | Brabham BT33 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Járama | J. Brabham | Brabham BT33 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | (naj. okr.) | | Clermont-Ferrand | J. Brabham | Brabham BT33 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | 3 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | J. Brabham | Brabham BT33 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1974 | |
| Kyalami | C. Reutemann | Brabham BT44 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | C. Pace | Brabham BT44 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 5 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | C. Pace | Brabham BT44 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1975 | |
| Kyalami | C. Pace | Brabham BT44B | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 4 | (naj. okr.) | |
Sezon 1977 | |
| Kyalami | J. Watson | Brabham BT45 | Alfa Romeo 3.0 B12 | | 11 | 6 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | J. Watson | Brabham BT45B | Alfa Romeo 3.0 B12 | | 12 | 8 | (naj. okr.) | |
Sezon 1978 | |
| Monte Carlo | N. Lauda | Brabham BT46 | Alfa Romeo 3.0 B12 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Anderstorp | N. Lauda | Brabham BT46B | Alfa Romeo 3.0 B12 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | N. Lauda | Brabham BT46 | Alfa Romeo 3.0 B12 | | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Zandvoort | N. Lauda | Brabham BT46 | Alfa Romeo 3.0 B12 | | 3 | 3 | (naj. okr.) | |
Sezon 1979 | |
| Watkins Glen | N. Piquet | Brabham BT49 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | NS | (naj. okr.) | |
Sezon 1980 | |
| Long Beach | N. Piquet | Brabham BT49 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1981 | |
| Buenos Aires | N. Piquet | Brabham BT49C | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1982 | |
| Monte Carlo | R. Patrese | Brabham BT49D | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Paul Ricard | R. Patrese | Brabham BT50 | BMW 1.5 L4T | | 4 | NS | (naj. okr.) | | Hockenheim | N. Piquet | Brabham BT50 | BMW 1.5 L4T | | 4 | NS | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | N. Piquet | Brabham BT50 | BMW 1.5 L4T | | 1 | NS | (naj. okr.) | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | N. Piquet | Brabham BT52 | BMW 1.5 L4T | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Imola | R. Patrese | Brabham BT52 | BMW 1.5 L4T | | 5 | NS | (naj. okr.) | | Monte Carlo | N. Piquet | Brabham BT52 | BMW 1.5 L4T | | 6 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | N. Piquet | Brabham BT52B | BMW 1.5 L4T | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Kyalami | N. Piquet | Brabham BT52B | BMW 1.5 L4T | | 2 | 3 | (naj. okr.) | |
Sezon 1984 | |
| Imola | N. Piquet | Brabham BT53 | BMW 1.5 L4T | | 1 | NS | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | N. Piquet | Brabham BT53 | BMW 1.5 L4T | | 1 | 1 | (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|