F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Magyar Nagydij 20075 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,663 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1F. AlonsoMcLaren MP4-2251:20,425321:19,661311:19,6741117
2.2L. HamiltonMcLaren MP4-2211:19,570311:19,301321:19,7811117
3.9N. HeidfeldBMW Sauber F1.07101:20,751561:20,322631:20,2591122
4.6K. RaikkonenFerrari F200761:20,435441:20,107341:20,4101219
5.16N. RosbergWilliams FW2991:20,547651:20,188551:20,6321122
6.11R. SchumacherToyota TF10771:20,449781:20,455661:20,7141124
7.10R. KubicaBMW Sauber F1.0731:20,3666101:20,703671:20,8761123
8.3G. FisichellaRenault R27151:21,645791:20,590681:21,0791225
9.12J. TrulliToyota TF10781:20,481631:19,951391:21,2061120
10.15M. WebberRed Bull RB3111:20,794671:20,4395101:21,2561122
11.14D. CoulthardRed Bull RB3141:21,2916111:20,7186---12
12.4H. KovalainenRenault R2721:20,2856121:20,7796---12
13.17A. WurzWilliams FW29131:21,2439131:20,8659---18
14.5F. MassaFerrari F200741:20,4083141:21,0216---9
15.23A. DavidsonSuper Aguri SA07121:21,0186151:21,1276---12
16.18V. LiuzziToro Rosso STR2161:21,7309161:21,9937---16
17.7J. ButtonHonda RA107171:21,7376------6
18.8R. BarrichelloHonda RA107181:21,8776------6
19.22T. SatoSuper Aguri SA07191:22,1436------6
20.19S. VettelToro Rosso STR2201:22,1777------7
21.20A. SutilSpyker F8-VII211:22,7379------9
22.21S. YamamotoSpyker F8-VII221:23,7747------7
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (McLaren MP4-22) - 1:19,301 w II bloku
 Pozycja startowa obniżona o pięć miejsc za wstrzymanie w boksach w trzecim bloku Hamiltona
 Pozycja startowa obniżona o pięć miejsc za spowolnienie w pierwszym bloku Yamamoto

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
unknown, 04.08.2007 15:44[!]
Heidfeld prawie na pewno ma mało paliwa, to było widać, jak wyskoczył na Q3. Już na pierwszym okrążeniu miał pierwszy czas ze sporą przewagą, który utrzymał się przez jakiś czas.
Szu, 04.08.2007 15:45[!]
Robertowi mogło zabraknąć dobrych opon dlatego w Q2 taki słaby wynik. Jestem przekonany że ma więcej paliwa niż Nick z prostego powodu, ponieważ Nick nie miał problemów z oponami i miał lepszy wynik w Q2 i to on mógł wybierać albo dla niego wybrano strategię teoretycznie lepszą czyli z mniejszą ilością paliwa. Rosberg cały weekend był z przodu to może świadczyć o jego dobrej formie ale w wyścigu może już nie być tak kolorowo. Toyota spisuje się coraz lepiej ale tak dobra pozycja Ralfa to raczej stara taktyka Toyoty czyli "kropelka" w baku. Massa może zatankować ile chce ale wątpliwe żeby zdecydował się na 1 stop, z powodu opon, raczej nie możliwe jest aby super miękkie wytrzymały pół wyścigu.
DarkArt, 04.08.2007 15:47[!]
Dziwne kwalifikacje... Toyota i Williams w Q3 i kreca niezle czasy. Podobnie Renault niezle. Bedzie ciekawy wyscig, a jesli spadnie deszcz to bedzie jeszcze ciekawiej. Szkoda, ze Alonso przyblokowal Hamiltona. Ale w sumie 2 miejsce nie jest zle. Jest szansa, ze HAM objedzie ALO na starcie. No i przede wszystkim cieszy slaba postawa Ferrari:))
Drago, 04.08.2007 15:48[!]
a mi sie wydaje ze to Raikkonen objedzie Hamiltona na starcie ;]
marrcus, 04.08.2007 15:52[!]
Bravo Alonso masz u mnie +. A Massa mógł sie załapać do Q3 gdyby nie przerwał tego 2 okrązenia pomiarowego potym co popełnił bład na ostatnim nawrocie. W sumie i tak ma szczęscie bo gdyby Davidson pojechał jak w Q1 to byłby 15.
buGi, 04.08.2007 15:54[!]
@DarkArt - chyba tylko Ciebie slaba postawa Ferrari cieszy
andy, 04.08.2007 15:55[!]
buGi> mylisz się! mnie też bardzo cieszy
owca, 04.08.2007 15:56[!]
mnie tez cieszy :)
Bebalf, 04.08.2007 15:57[!]
Bardzo ładnie Yamamoto. W ciągu dwóch dni musiał opanować najbardziej niestabilny bolid i gdyby nie Fisico, to różnica do Sutila byłaby dużo mniejsza. Vettel w stosunku do niego wypadł dużo słabiej.
Inna ciekawostka, to problemy w Q2 dwóch bolidów: Massy i QNicka na pit line. Rzeczywiście do Ferrari wkradła się nerwowość. W Q3 Alonso rozgrywa własną strategię. Błąd mechaników McLarena mógł wymusić to zachowanie. Toyota już zadomowiła się w pierwszej 10. Rosberg szybko i wysoko. Robert nie dogadał się z bolidem. Ranault traci coraz szybciej dystans do Toyoty. Red Bull zajął pozycje "czychaczy"

No i Honda ;(
deimos, 04.08.2007 15:58[!]
Co za pech Massy - cholera, mial jakies problemy z bolidem na pewno - jest niemozliwoscia nie zakfalifikowac sie bolidem Ferrari do 1-szej dziesiatki. Tak samo Robert obserwowalem dokladnie i zdaje mi sie ze ma problemy z doborem opon w sumie ponikad cos bylo wiadac po czasach - na osiagniecie najlepszego czasu zalozyl twarde opony - dziwna sprawa - tak samo Alonso wywinal najlepszy czas na twardych oponach...Nie sadze zeby Robert mogl powalczyc o lepsze miejsce niz 5 - w ogole bedzie bardzo ciezko...Tak samo Raikkonen nie zachwycil, Heidfeld za to bardzo dobrze - nie zdaje mi sie, ze Kubek bedzie jechal na 1 pit-stop - po prostu nie mogl dobrac odpowiedniego ustawienia (chodzi o opony)...Heidfeld zdaje mi sie ze utrzyma 3 miejsce to doswiadczony zawodnik i startuje po bardziej nagumowanej stronie toru ma przewage - moze nawet wziac Hamiltona ze wzgledu na zawsze badzo dobre starty BMW a nawet zajac 1-sze miescje na podium bo cos mi sie zdaje, ze Hamilton bedzie chcial sie zrewanzowac Alonso za jego wybryk (choc przyznac musze, ze nie wiem co sie stalo, ale na pewno po czesci bylo to celowe w sumie to nie mam do niego zalu) i moze dojsc do stluczki...a propo wlasnie jak Alonso tam tak czekal w pit-stopie to pozniej cos Dennis jakis taki zaniepokojony byl jak Hamilton nie mogl liczyc na jeszcze jeden pelny pomiarowy wyjazd no ale to chyba normalne...a co do Massy licze, ze wyjdzie mocno do przodu...a i na koniec nie sadze, ze Heidfeld ma bardzo malo paliwa, zdaje mi sie, ze bardzo dobrze czuje sie na tym torze i ma trafione ustawienia na wyscig czego dowodem byla dobra dyspozycja Heidfelda przez caly weekend... pozdro
Zykmaster, 04.08.2007 16:12[!]
Proste... Mclareny poza zasiegiem kogokolwiek... Jednak teoria ze Ferrari sa cieniutkie na wolnych, kretych torach jest prawdziwa... Jezeli nie spadnie deszcz jutro to alonso przed hamem i raikkonen jak sobie poradzi z nickiem to bedzie 3... Ciezko massa... Jak na moje nie mial problemów z bolidem.... Poprostu slabo pojechal... Robert na o 2-3 kolka wiecej paliwa od nicka... widac ze nick jest szybszy od kubicy na hungaroringu.... Szkoda ze jezeli mclaren zdobedzie dublet jutro to praktycznie to miedzy nimi rostrzygnie walka o mistrzostwo swiata... Bo kostruktora beda mieli w kieszeni....

Pozdro :)
rafaello85, 04.08.2007 16:12[!]
Dla mnie poirażka:(((((((( Ferrari przegra tegoroczne tytuły przez awaryjnośc swoich bolidów:///// Nie mam pojęcie co się u nich dzieje - notorycznie coś nawala. Massa będzie miał ciężko w jutrzejszym dniu, a ewentualny deszcz wcale nie ułatwi mu zadania. Moim zdaniem Alonso specjalnie nie spieszył się z wyjazdem. Dennis był chyba zły z tego powodu:D No i dobrze - tak to jest gdy się czeka na ostatnią chwilę, zawsze trzeba mieć troszkę zapasu czasu.
andy, 04.08.2007 16:28[!]
rafaello85> nie jestem taki pewien czy to była jakaś drobna awaria bolidu Massy. wyglądało to tak jakby mu paliwa zabrakło i stanął na drodze wyjazdowej z boksu. gdy go zapchano do stanowiska serwisowego to pierwsze co zrobiono to dotankowano mu paliwa. poza tym koło auta nic nie grzebano oprócz oczywiście odpalenia samochodu. w tym czasie opony już zdążyły stracić optymalną temperature a ten gdy wyjechał na tor nie rozgrzal ich dostatecznie i stąd słaby wynik. może jutro będziesz bardziej zadowolony ze swojego zespołu czego ci mimo wszystko nie życze
marrcus, 04.08.2007 16:31[!]
ale Massa chyba dostał nowe opony, nie pamiętam czy zmienaili ale je przynieśli
andy, 04.08.2007 16:34[!]
chyba mu faktycznie zmienili ale na twarde. w takim razie nie wiem czemu tak cienko pojechał
Bartley, 04.08.2007 16:41[!]
rafaello85 - ja Ci powiem co sie dzieje w Ferrari. Te swietoszki ukradly tajne dokumenty McLarena i je wykorzystaly! Teraz maja tak awaryjny bolid jak maki w poprzednich sezonach;)
Bo szpiegowac trzeba lepszych a nie gorszych (vide ->McLaren). Hah
marrcus, 04.08.2007 16:45[!]
bo jest miękki haha
rafaello85, 04.08.2007 16:49[!]
Bartley...

Czyli nawzajem sobie kradli dokumenty;) A szpieg Ferrari coś pomylił i zabrał dokumenty w których były wytyczne jak stworzyć...zawodny bolid:D
Ramzi, 04.08.2007 16:57[!]
A co tam u Kubicy sie jarało? Benzyne wylali??
sAYo, 04.08.2007 17:01[!]
A nie zastanawia was czemu Robert jeździł cały czas na twardych gumach? Przecież lepsze czasy osiąga się na "białych paskach"? Czyżby jego bolid nie był dobrze ustawiony pod miękką mieszankę?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca