Jutro dużo może się zdarzyć, przecież pierwsze zakręty to dość ciasna eSka, będzie ciekawie.
co się dzieje z moim ukochanym ferrari
Jeśli mogę wtrącić moje skromne zdanie odnośnie braku bateryjki kersa na ekranie to wydaje mi się że podczas transmisji kwalifikacji jest to jakby mniej istotne i nie pokazywane przez organizatorów, dopiero podczas wyscigu uświetniają przekaz tymi gadżetami,
mp4-24 dzieli los poprzednika mp4-19
wyobraźmy sobie czasy na Q2 w monte carlo :)
Być może, że BMW, Ferrari i Maclaren dołączą się do walki o lepsze pola startowe gdy już zamontują u siebie "kontrowersyjne" dyfuzory. Ale prawdziwe jaja to będą jak FIA uzna je za nielegalne, w co wątpie. Tak że inżynierowie do roboty! Swoją drogą, pamietam w którymś z artkułów na WM przeczytałem wypowiedź bodajże Withmarsha, że bolid jeśli jest ładny to i szybki czy coś tak. WG mnie BGP jest najładniejszy w stawce
no cóż drodzy tifosi (mówię tu jako fan McL) razem wygrywaliśmy i wygląda na to, że razem idziemy na dno :/ Moim zdaniem jutro, o ile nie spadnie deszcz, będzie procesja, jak zwykle na większości torów Hermanna T.
eggo, 04.04.2009 13:35 | | |
@bass001 pelna zgoda co do korelacji wglądu do szybkosci auta. Wyobrażam sobie jak sie tam gotuje w sobie szefostwo BMW na to jak pozostałe zespoły środka sezonu 2008 teraz wiodą prym w Q. Tyle było szumu oto, że BMKA szykuje sie na mistrza swiata w sezonie 2009. Widac że nie jest to takie proste nawet jak sie odpuści sezon, szybko weźmie się za bolid na nowy sezon. Poza tym myślę że za bardzo zaufali potencjalnym możliwościami KERSU i wieszość prac poszło w kierunku jego udoskonalenia kosztem prac nad aero. A teraz mamy zlekka D...ę
BMW widać, że w słabej formie ponownie szybkie tory im nie będą pewnie pasować!, dyfuzory nie dają zawiele bo Vettel nie ma i sobie radzi, ! Ferrara i Mc to poprostu załamka widać, iż budowa bolidu pod kers spowodowała, że bolidy są wolniesze niż te co nie miały w go mieć i tyle w temacie!
adamo342---> no tak, ale nasze F60 coraz bardziej zaczyna mi przypominać F2005:/
alhan---> zdaje się, że masz rację. McLaren i Ferrari wykończyły się wzajemnie.
a BMW wykonczylo sie samo... ;)
na pojedynczych okrążeniach BMW nie jest zbyt mocne.. ale zobaczymy jak będzie w wyścigu:) myślę , że tempo wyścigowe będą mieli ok, mam nadzieję, że tegoroczny bolid bardziej oszczędza opony niż wcześniej, więc jest szansa na równe, długie przejazdy w niezłym tempie :)
eggo, 04.04.2009 14:19 | | |
czy zna juz ktoś wagę bolidów po Q ?
Ja nadal nie moge zrozumieć co komu strzeliło do pustego łba, żeby stosować ten cały KERS. I jak pomyślę, że to g... będzie obowiązkowe w 2010r. to mnie szlag trafia. Ktoś chce zabić ten sport pod pozorem uatrakcyjnienia, totalne nieporozumienie.
A co do "uziemnienia" to chyba tak to się właśnie wymawia, w "elektrycznym" fachu. O ile sie nie myle.
olek, 04.04.2009 14:47 | | |
mylisz sie :)
wymawia sie uziemienie, bez N ;)
Szkoda Massy, chociaz znajac jego, bedzie sporo wyprzedzen w poczatkowej fazie wyscigu... Oby sie nic nie ***lo w ferce, bo niezawodnosc to ich bolaczka...
Ech te dyfuzory...
F1 się nieprawdopodobnie zmieniła. Ze starej gwardii w czołówce zostali Kimi i Robert. Szok!!!
Martwi mnie postawa Ferrari. Coś jest nie tak. Oby to zmienili.
PS. Czasy na poziomie 1:33.xxx ostatni raz były za czasów V10-tek.
Zomo, 04.04.2009 21:52 | | |
@Piotr_the: Vettel jechal bolidem 10kg lzejszym niz reszta stawki. Nie wiem na co liczyl wiedzac ze czeka go przesuniecie o 10 miejsc.Nawet jak przez pierwsze 10 okrazeni przeskoczy 2-3 bolidy to i tak zaraz wyladuje na koncu stawki.
Czekam jutro na pierwszy zakręt, podejrzewam że część osób z pierwszej 5 się posypie, szkoda że Baricz z tyłu startuje on też lubi zaszaleć... Szkoda że mam zjazd jutro ale może na start się wyrwe. Przy typowaniu aż mnie głowa zabolała kogo wybrać mam nadzieję że najtwardsi dojadą do mety...:) Pozdrawiam
Martwi mnie trochę forma FI na pojedynczych okrążeniach. Za to niezawodność i długie przejazdy wyglądają jak narazie świetnie.
Zawiodło mnie Ferrari. Słabej Australii się po nich jeszcze jakoś podświadomie spodziewałem. Awarie , słaba taktyka ...
BMW i Ferrari wydają się być w podobnej dyspozycji , jeśli chodzi o krótkie przejazdy.
Red Bull po raz kolejny świetnie. Vettel jak widać nie przejmuje się karą i bardzo dobrze.
Rosberg też na miarę możliwości samochodu ( bo najszybsze czasy i dominacja na treningach nie oznacza automatycznie nawet większej widoczności w qwalu).
Barichello dziś już gorzej dużo od Buttona , ale on i tak jutro startuje z daleka , choć z takim samochodem ma oczywiście szanse na podium.
Trulli pokazał swój kunszt. To przyznane podium z GP Australii chyba dodało mu skrzyłem. Zauważcie ogromne różnice. 0,4 s przy takim samym ładunku paliwa w Q3 i niemal 0,3 s w Q2. Jedyny który mógł dziś nawiązać walkę z Buttonem.
A Button. Cóż chłop ma nareszcie szanse by poważnie wpisać się na karty historii F1. W Malezji BrawnGP nie miał już wprawdzie tak niebotycznej przewagi jak w na Albert Parku i w dodatku mała ilość testów także o sobie przypomniała. Jednak czasy osiagane przez niego budzą respekt wśród największych zespołów i kierowców F1. Tak dalej DŻEJSON !
|