|
|
|
|
|
|
Petronas Malaysia Grand Prix 2017 | 1 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:30,076 | - | - | 221,533 | 6 |
2. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF70H | | 1:30,121 | 0,045 | 0,045 | 221,422 | 6 |
3. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB13 | | 1:30,541 | 0,420 | 0,465 | 220,395 | 6 |
4. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB13 | | 1:30,595 | 0,054 | 0,519 | 220,264 | 6 |
5. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:30,758 | 0,163 | 0,682 | 219,868 | 6 |
6. | 31 | Esteban Ocon | Force India VJM10 | | 1:31,478 | 0,720 | 1,402 | 218,138 | 6 |
7. | 2 | Stoffel Vandoorne | McLaren MCL32 | | 1:31,582 | 0,104 | 1,506 | 217,890 | 6 |
8. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.17 | | 1:31,607 | 0,025 | 1,531 | 217,831 | 3 |
9. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM10 | | 1:31,658 | 0,051 | 1,582 | 217,709 | 6 |
10. | 14 | Fernando Alonso | McLaren MCL32 | | 1:31,704 | 0,046 | 1,628 | 217,600 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|