|
|
|
|
|
|
DHL Turkish Grand Prix 2020 | 15 listopada |
|
|
|
Istanbul Park | |
|
Długość toru: 5,338 km Liczba okrążeń: 58 Pełny dystans: 309,396 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,049 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005 |
| |
Średnie prędkości w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas wyścigu | Okr. | Średnia pręd. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W11 EQ Performance | | 1h42m19,313 | 58 | 181,425 km/h |
2. | 11 | Sergio Perez | Racing Point RP20 | | 1h42m50,946 | 58 | 180,495 km/h |
3. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF1000 | | 1h42m51,273 | 58 | 180,486 km/h |
4. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF1000 | | 1h42m53,171 | 58 | 180,430 km/h |
5. | 55 | Carlos Sainz | McLaren MCL35 | | 1h42m53,676 | 58 | 180,415 km/h |
6. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB16 | | 1h43m04,186 | 58 | 180,109 km/h |
7. | 23 | Alexander Albon | Red Bull RB16 | | 1h43m05,797 | 58 | 180,062 km/h |
8. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL35 | | 1h43m20,572 | 58 | 179,633 km/h |
9. | 18 | Lance Stroll | Racing Point RP20 | | 1h43m31,666 | 58 | 179,312 km/h |
10. | 3 | Daniel Ricciardo | Renault R.S.20 | | 1h43m54,773 | 58 | 178,647 km/h |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|