|
|
|
|
|
|
Fuji Television Japanese Grand Prix 2007 | 30 wrze?nia |
|
|
|
Fuji Speedway | |
|
Długość toru: 4,563 km Liczba okrążeń: 67 Pełny dystans: 305,721 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Sesja treningowa 3 [ T- | T+ ]
|
| | | | | | |
107% najlepszego czasu: 1:39,238 |
|
| Ze względu na fatalne warunki pogodowe sobotnia sesja treningowa na torze Fuji została odwołana. Najpierw opóźniono jej rozpoczęcie o pół godziny ze względu na nisko zawieszone chmury uniemożliwiające start helikoptera ratunkowego.
W końcu gdy zdecydowano się na wypuszczenie kierowców na mokry tor, po kilku minutach opady deszczu nasiliły się i widoczność stała się na tyle mała, że konieczne było wywieszenie czerwonej flagi.
Do tego momentu tylko trzech kierowców zdołało ustanowić czas. Najszybszy okazał się Alex Wurz (Williams), wykręcając 1:32,746. Dwie sekundy wolniej pojechał jego partner Nico Rosberg, a trzeci Jarno Trulli (Toyota) stracił już 3,4 sekundy do Wurza.
Organizatorzy czekali do godziny 11:53 czasu lokalnego na poprawę warunków, by w końcu ogłosić anulowanie trzeciej sesji treningowej. Jeśli zajdzie taka konieczność, jutro rano o godzinie 9:30 czasu lokalnego zostanie rozegrana krótka, 15-minutowa sesja treningowa.
Źródło: Autosport.com
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|