|
|
|
|
|
|
Petronas Malaysian Grand Prix 2014 | 30 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:59,431 | - | - | 167,082 | 6 |
2. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB10 | | 1:59,486 | 0,055 | 0,055 | 167,005 | 6 |
3. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 2:00,050 | 0,564 | 0,619 | 166,221 | 7 |
4. | 14 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | | 2:00,175 | 0,125 | 0,744 | 166,048 | 7 |
5. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB10 | | 2:00,541 | 0,366 | 1,110 | 165,544 | 7 |
6. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari F14 T | | 2:01,218 | 0,677 | 1,787 | 164,619 | 7 |
7. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM07 | | 2:01,712 | 0,494 | 2,281 | 163,951 | 7 |
8. | 20 | Kevin Magnussen | McLaren MP4-29 | | 2:02,213 | 0,501 | 2,782 | 163,279 | 7 |
9. | 25 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso STR9 | | 2:03,078 | 0,865 | 3,647 | 162,131 | 7 |
10. | 22 | Jenson Button | McLaren MP4-29 | | 2:04,053 | 0,975 | 4,622 | 160,857 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|