|
|
|
|
|
|
DHL Turkish Grand Prix 2011 | 8 maja |
|
|
|
Istanbul Park | |
|
Długość toru: 5,338 km Liczba okrążeń: 58 Pełny dystans: 309,396 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005 |
| |
Łączny wynik kwalifikacji
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Część 1 (Q1) | Część 2 (Q2) | Część 3 (Q3) | Okr. |
|
| P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | | |
1. | 1 | S. Vettel | Red Bull RB7 | 2 | 1:27,039 | 6 | 1 | 1:25,610 | 3 | 1 | 1:25,049 | 3 | 12 |
2. | 2 | M. Webber | Red Bull RB7 | 3 | 1:27,090 | 4 | 4 | 1:26,075 | 3 | 2 | 1:25,454 | 3 | 10 |
3. | 8 | N. Rosberg | Mercedes GP W02 | 10 | 1:27,514 | 5 | 2 | 1:25,801 | 7 | 3 | 1:25,574 | 3 | 15 |
4. | 3 | L. Hamilton | McLaren MP4-26 | 4 | 1:27,091 | 4 | 3 | 1:26,066 | 3 | 4 | 1:25,595 | 6 | 13 |
5. | 5 | F. Alonso | Ferrari 150° Italia | 5 | 1:27,349 | 8 | 6 | 1:26,152 | 3 | 5 | 1:25,851 | 5 | 16 |
6. | 4 | J. Button | McLaren MP4-26 | 6 | 1:27,374 | 5 | 8 | 1:26,485 | 3 | 6 | 1:25,982 | 6 | 14 |
7. | 10 | W. Pietrow | Renault R31 | 9 | 1:27,475 | 3 | 9 | 1:26,654 | 6 | 7 | 1:26,296 | 6 | 15 |
8. | 7 | Mich. Schumacher | Mercedes GP W02 | 13 | 1:27,697 | 4 | 5 | 1:26,121 | 6 | 8 | 1:26,646 | 3 | 13 |
9. | 9 | N. Heidfeld | Renault R31 | 15 | 1:27,901 | 4 | 10 | 1:26,740 | 6 | 9 | 1:26,659 | 3 | 13 |
10. | 6 | F. Massa | Ferrari 150° Italia | 1 | 1:27,013 | 8 | 7 | 1:26,395 | 6 | 10 | - | 2 | 16 |
11. | 11 | R. Barrichello | Williams FW33 | 17 | 1:28,246 | 4 | 11 | 1:26,764 | 6 | - | - | - | 10 |
12. | 14 | A. Sutil | Force India VJM04 | 7 | 1:27,392 | 8 | 12 | 1:27,027 | 6 | - | - | - | 14 |
13. | 15 | P. di Resta | Force India VJM04 | 12 | 1:27,625 | 8 | 13 | 1:27,145 | 3 | - | - | - | 11 |
14. | 12 | P. Maldonado | Williams FW33 | 8 | 1:27,396 | 8 | 14 | 1:27,236 | 6 | - | - | - | 14 |
15. | 17 | S. Perez | Sauber C30 | 14 | 1:27,778 | 5 | 15 | 1:27,244 | 6 | - | - | - | 11 |
16. | 18 | S. Buemi | Toro Rosso STR6 | 11 | 1:27,620 | 3 | 16 | 1:27,255 | 6 | - | - | - | 9 |
17. | 19 | J. Alguersuari | Toro Rosso STR6 | 16 | 1:28,055 | 4 | 17 | 1:27,572 | 3 | - | - | - | 7 |
18. | 20 | H. Kovalainen | Lotus T128 | 18 | 1:28,780 | 8 | - | - | - | - | - | - | 8 |
19. | 21 | J. Trulli | Lotus T128 | 19 | 1:29,673 | 8 | - | - | - | - | - | - | 8 |
20. | 25 | J. d'Ambrosio | Virgin MVR-02 | 20 | 1:30,445 | 8 | - | - | - | - | - | - | 8 |
21. | 23 | V. Liuzzi | HRT F111 | 21 | 1:30,692 | 7 | - | - | - | - | - | - | 7 |
22. | 24 | T. Glock | Virgin MVR-02 | 22 | 1:30,813 | 8 | - | - | - | - | - | - | 8 |
23. | 22 | N. Karthikeyan | HRT F111 | 23 | 1:31,564 | 8 | - | - | - | - | - | - | 8 |
24. | 16 | K. Kobayashi | Sauber C30 | 24 | - | 2 | - | - | - | - | - | - | 2 |
| |
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB7) - 1:25,049 w III bloku 107% najlepszego czasu w Q1: 1:33,104 | | | kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za zignorowanie żółtych flag podczas pierwszego treningu | | nie zmieścił się w 107%, ale sędziowie dopuścili go do wyścigu |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|