|
|
|
|
|
|
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2014 | 9 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
| |
Łączny wynik kwalifikacji
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Część 1 (Q1) | Część 2 (Q2) | Część 3 (Q3) | Okr. |
|
| P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | | |
1. | 6 | N. Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | 1 | 1:10,347 | 5 | 1 | 1:10,303 | 3 | 1 | 1:10,023 | 6 | 14 |
2. | 44 | L. Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | 2 | 1:10,457 | 5 | 4 | 1:10,712 | 3 | 2 | 1:10,056 | 6 | 14 |
3. | 19 | F. Massa | Williams FW36 | 3 | 1:10,602 | 6 | 2 | 1:10,343 | 6 | 3 | 1:10,247 | 5 | 17 |
4. | 77 | V. Bottas | Williams FW36 | 4 | 1:10,832 | 6 | 3 | 1:10,421 | 6 | 4 | 1:10,305 | 5 | 17 |
5. | 22 | J. Button | McLaren MP4-29 | 5 | 1:11,097 | 6 | 5 | 1:11,127 | 4 | 5 | 1:10,930 | 6 | 16 |
6. | 1 | S. Vettel | Red Bull RB10 | 13 | 1:11,880 | 7 | 6 | 1:11,129 | 6 | 6 | 1:10,938 | 6 | 19 |
7. | 20 | K. Magnussen | McLaren MP4-29 | 6 | 1:11,134 | 6 | 9 | 1:11,211 | 4 | 7 | 1:10,969 | 6 | 16 |
8. | 14 | F. Alonso | Ferrari F14 T | 10 | 1:11,558 | 8 | 10 | 1:11,215 | 7 | 8 | 1:10,977 | 3 | 18 |
9. | 3 | D. Ricciardo | Red Bull RB10 | 11 | 1:11,593 | 11 | 8 | 1:11,208 | 3 | 9 | 1:11,099 | 6 | 20 |
10. | 7 | K. Raikkonen | Ferrari F14 T | 7 | 1:11,193 | 9 | 7 | 1:11,188 | 6 | 10 | 1:11,099 | 3 | 18 |
11. | 21 | E. Gutierrez | Sauber C33 | 9 | 1:11,520 | 12 | 11 | 1:11,591 | 6 | - | - | - | 18 |
12. | 27 | N. Hulkenberg | Force India VJM07 | 12 | 1:11,848 | 7 | 12 | 1:11,976 | 7 | - | - | - | 14 |
13. | 99 | A. Sutil | Sauber C33 | 14 | 1:11,943 | 12 | 13 | 1:12,099 | 5 | - | - | - | 17 |
14. | 26 | D. Kwiat | Toro Rosso STR9 | 8 | 1:11,423 | 9 | 14 | - | - | - | - | - | 9 |
15. | 8 | R. Grosjean | Lotus E22 | 15 | 1:12,037 | 8 | - | - | - | - | - | - | 8 |
16. | 25 | J-E. Vergne | Toro Rosso STR9 | 16 | 1:12,040 | 10 | - | - | - | - | - | - | 10 |
17. | 11 | S. Perez | Force India VJM07 | 17 | 1:12,076 | 9 | - | - | - | - | - | - | 9 |
18. | 13 | P. Maldonado | Lotus E22 | 18 | 1:12,233 | 7 | - | - | - | - | - | - | 7 |
| |
Najszybsze okrążenie: Nico Rosberg (Mercedes F1 W05 Hybrid) - 1:10,023 w III bloku 107% najlepszego czasu w Q1: 1:15,271 | | | kara przesunięcia o 10 pozycji na starcie za użycie 7 silnika spalinowego w sezonie (przeniesienie z poprzedniego GP) | | kara przesunięcia o 7 pozycji na starcia za kolizję z Sutilem w GP USA |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|