F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

GP Austrii: Hamilton przed Vettelem w drugim treningu

Prezentujemy opis i wyniki popołudniowych zajęć na Red Bull Ringu.
Nataniel Piórkowski, 7 lipca 2017, wyświetlenia: 5950<< | lista | T- | T+ | >>


Lewis Hamilton utrzymał tempo z porannej sesji treningowej i wykręcił najlepszy czas okrążenia także podczas popołudniowych piątkowych zajęć przed Grand Prix Austrii.

Już po trzech minutach Kevin Magnussen ukończył pomiarowe okrążenie osiągając rezultat 1:07,891. Z kolei Nico Hulkenberg informował inżynierów Renault o wibracjach w swoim R.S.17. Niedługo po tym na pierwsze miejsce przesunął się Bottas, a następnie Hamilton, legitymujący się osiągnięciem 1:05,731s na supermiękkim ogumieniu. Po kolejnym szybkim kółku na pierwsze miejsce powrócił jednak jednak zespołowy partner Brytyjczyka z Mercedesa, po ustanowieniu czasu na poziomie 1:05,700s.

Początek sesji okazał się bardzo pracowity. Od samego jej początku w powszechnym użyciu znajdowały się supermiękkie opony. Jedynie Raikkonen i Kwiat pokonywali pierwsze kółka na miękkim, a Ricciardo na ultramiękkim ogumieniu. Podczas gdy Ericsson i Grosjean zwiedzali pobocza toru w Spielbergu, mechanicy Red Bulla uwijali się w garażu przy bolidzie Maxa Verstappena, próbując uporać się z problemami z układem hamulcowym.

Około 14:20 Stoffel Vandoorne przesunął się na szóstą lokatę, dwie pozycje przed drugiego z reprezentantów McLarena – Fernando Alonso. Kilka minut później nowym liderem tabeli został Vettel, który na ultramiękkiej mieszance popisał się rezultatem 1:05,630s. Podobnie jak przed południem, także podczas FP2 kierowcy mieli duże problemy z utrzymaniem się na torze: Bottas o włos uniknął kontaktu z barierami po wpadnięciu w żwirową pułapkę przy szóstym zakręcie, a Perez obrócił swój samochód w T3. Chwilę po tym na pierwszym miejscu ponownie pojawiło się nazwisko Hamiltona z czasem 1:05,483s, wypracowanym na najbardziej miękkiej z dostępnych mieszanek Pirelli.

Po udanym starcie sesji Alonso powrócił do boksów, gdzie mechanicy McLarena zajęli się wymianą podłogi w jego MCL32. Grosjean, który znajdował się w czołowej dziesiąte, z dość małą stratą do Kevina Magnussena, przekazał przez radio komunikat o "olbrzymim uderzeniu pod podwoziem", jakie poczuł podczas mocnego najazdu na wysoki krawężnik. Zdradliwe tarki Red Bull Ringu okazały się także powodem problemów Verstappena, który po powrocie do pracy uszkodził na nich karoserię bolidu. W dziewiątym zakręcie kontrolę nad swoim bolidem stracił także Carlos Sainz.

Tuż przed godziną piętnastą większość kierowców koncentrowała się już na długich przejazdach i porównywaniu osiągów dostępnych mieszanek ogumienia. Podczas gdy Alonso rozpoczął pokonywanie kolejnych okrążeń po dłuższej wizycie w garażu, mechanicy Toro Rosso oczyszczali bolid Sainza z trawy "skoszonej" przy próbie powrotu na tor. Max Verstappen, który najwyraźniej nie miał w swoim samochodzie zbyt dużego zapasu paliwa, narzekał na wolniejszych kierowców, a Vettel niemal obrócił swój bolid na wyjeździe z trzeciego zakrętu.

Dwadzieścia minut przed wywieszeniem flagi w szachownicę do realizacji programu powrócił Hamilton, w którego bolidzie dokonano sprawnej wymiany świecy zapłonowej. Tymczasem Toro Rosso potwierdziło, że Carlos Sainz nie pojawi się już na torze, ze względu na usterkę – prawdopodobnie wyciek. Chociaż nad torem cały czas przewijały się czarne chmury, a prognozy przewidywały opady deszczu, sesja odbywała się w sprzyjających warunkach pogodowych.

U progu ostatnich dziesięciu minut jazd Verstappen w końcu rozpoczął pierwszy dłuższy stint, a Kwiat zameldował się na stanowisku serwisowym Toro Rosso, gdzie doszło do drobnego pożaru hamulców w jego bolidzie. Alonso, znajdujący się na długim przejeździe na supermiękkich oponach, stracił kontrolę nad tyłem swojego bolidu pokonując szósty zakręt i ślizgając się po torze wypadł na żwirowe pobocze. Incydent nie okazał się poważny i dwukrotny mistrz świata mógł kontynuować realizowanie celów wyznaczonych przez McLarena na końcówkę sesji. Minutę przed końcem, na torze pojawiła się jeszcze żółta flaga związana z wyjazdem poza tor w ostatnim zakręcie Romaina Grosjeana.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:05,483--30
2.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:05,6300,1470,14750
3.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:05,6990,2160,06941
4.33Max VerstappenRed Bull RB131:05,8320,3490,13333
5.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:05,8730,3900,04127
6.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:06,1440,6610,27154
7.20Kevin MagnussenHaas VF-171:06,5911,1080,44743
8.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:06,7321,2490,14127
9.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:06,7351,2520,00342
10.8Romain GrosjeanHaas VF-171:06,7631,2800,02852
11.31Esteban OconForce India VJM101:06,8491,3660,08650
12.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:06,8591,3760,01037
13.26Daniił KwiatToro Rosso STR121:06,9061,4230,04734
14.19Felipe MassaWilliams FW401:07,0651,5820,15940
15.55Carlos SainzToro Rosso STR121:07,1001,6170,03524
16.18Lance StrollWilliams FW401:07,4681,9850,36846
17.11Sergio PerezForce India VJM101:07,5092,0260,04141
18.30Jolyon PalmerRenault R.S.171:07,6232,1400,1147
19.94Pascal WehrleinSauber C361:08,7823,2991,15949
20.9Marcus EricssonSauber C361:08,8703,3870,08851
107% najlepszego czasu: 1:10,067


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 38°C
Temperatura powietrza: 30°C
Prędkość wiatru: 1,0 m/s
Wilgotność powietrza: 26%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu
06.05.2024  GP Miami: wyniki wyścigu
05.05.2024  Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami
04.05.2024  GP Miami: wyniki kwaliifkacji
04.05.2024  Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 07.07.2017 16:00[!]
Po co Ferrari trzyma Raikkonena to chyba tylko oni tam wiedzą. Za chwile Force India bedzie szybsza od niego. Ferrari na wlasne życzenie chce przegrać pojedynek z Mercedesem.
Titheon, 07.07.2017 16:15[!]
A ja jestem zaskoczony słabą postawą Force India i Williamsa... Wydawało mi się, że na tak prostym torze, który ma tylko kilka zakrętów, silnik naprawdę zrobi różnicę - a tu klops. Nie zmienia to faktu, że Stroll wylądował ponownie tam, gdzie jego miejsce. No i brawa dla Hondy - oby w wyścigu było co najmniej tak samo "dobrze".
downforce, 07.07.2017 16:46[!]
Spójrzcie na czasy na poszczególnych stintach.Nie jest tak źle,przy pewnych okolicznościach mogą zakręcić się w okolicy pierwszej piątki.(FI oraz Willy).
marcelo92, 07.07.2017 17:28[!]
Mclaren swoją drogą notuje spory progres. Dwa niezłe treningi są budujące, a niby układ toru silnikowy. Kierowcy Ferrari zaliczyli niezwykle dużo kółek, może szykują się na wyścig, wiedząc że jak Mercedes włączy tryb kwalifikacyjny to i tak za wiele nie ugrają.
jarof1, 07.07.2017 18:01[!]
A w Playerze nie można obejrzeć treningu z odtworzenia.
Zawsze była taka możliwość a teraz w kategorii "sport" nie ma w ogóle F1.
Tylko kanały na żywo.
Ktoś coś wie na ten temat?
KamBrillant, 07.07.2017 18:06[!]
Żeby Force India i Williams miały tak kiepskie czasy...
Kimi nie dość że znów przegrał z Vettelem to jeszcze z Redbullami.
Na plus postawa Haasa ,McLarena, Hulkenberg Team znaczy Renault a Toro Rosso przemilczę
mcracer1993, 07.07.2017 18:32[!]
No może w końcu poprawki do silnika Hondy coś dadzą i nie będzie Alonso mówił, że to jest silnik GP2 albo że czuje się jak amator. Ale to wszystko zweryfikują 3 trening oraz quale. Natomiast ja już bym chętnie w Renatce zobaczył innego kierowcę niż Palmer. Jakim cudem on zdobył tytuł w dawnym GP2? Bo to co pokazuje w F1 to się nawet do kabaretu nie nadaje. O Strollu nie mówię, bo Williams na razie radzi sobie fatalnie - i to na typowo silnikowym torze, gdzie powinni być w pierwszej piątce - w najgorszym razie w dziesiątce. Musi się ta legendarna ekipa pozbierać, bo jest na razie blado - a przecież Felipe Massa 3 lata temu zgarnął pierwsze pole startowe.
Titheon, 07.07.2017 18:49[!]
Dlaczego nie chcesz pisać o Strollu? Zawsze się do tego wyrywałeś... Gość się dla Ciebie nauczył ustawiać bolid, a Ty tak po prostu go pominiesz w swojej wypowiedzi? ;)
mcracer1993, 08.07.2017 11:19[!]
Nie chcę o nim pisać, bo ogólnie Williams spisuje się na tym torze fatalnie. O ile w 1 sektorze nie jest źle to w kolejnych sektorach jest naprawdę blado. Teraz widziałem okrążenie Felipe Massy i to mogę potwierdzić.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca