woytekpe
Dokładnie. ALO jadąc 0.4 wolniej oszczędził opony i jeszcze na dodatek trochę wachy, więc on dojedzie, a Massa może nie dać rady... :]
antena3-> tylko po co mu ta wacha, skoro przed wyścigiem i tak wszyscy zostaną dotankowani?
antena3 żartował - to był taki dowcip a Ty nie pokumałeś :D
najlepiej na pierwszym przejezdzie jechac na miekkich, zrobic dobry czas, i drugi na twardych i do wyscigu natwardych
@up
Przecież się śmieję... dostał 0.4 i tyle (nie ma mowy o oszczędzaniu opon).
wilkxt - tak nie można robić.
To jak to jest z tymi oponami? Można użyć dwóch kompletów w Q3 i startować na tych na których czas był lepszy czy nie i trzeba wybierać w zasadzie przed Q3? Przepis mówi, że na tych co czas się wykręci czy, że można użyć tylko jednego kompletu? Wie ktoś jak to jest? I jak jest z dolewaniem paliwa w trakcie kwalifikacji? Można przejechać 3 okr. i dolać na następne 3 czy trzeba przed np Q3 nalać na 6 kółek? Z góry dzięki za info.
@UP Wg. oficjalnej stronki jest to tak: "... and any driver who parti***tes in Q3 must start the race on the same tyres he used to set his grid time."
Więc oponki są te na których został ustanowiony najlepszy czas kierowcy w Q3
Matti - hehe nieźle Ci gwiazdki powstawiało za niecenzuralne słowo...no wiesz tak na forum pisać :) ?
Matti Dzięki. A wie ktoś jak jest z tankowaniem? W rajdach jest np specjalna strefa poza którą nie można dolewać a jak jest teraz w F1? Między częściami Q1itd. tankują czy tylko raz przed całym Q czy byle kiedy w boksach tylko nie z maszynki, a lejkiem po bożemu? W sumie to dość istotna sprawa.
Pomyślałem sobie, że jak Michał nie zaliczy kilku udanych wyścigów, to może Niki sobie jednak pojeździ. Aż żal było patrzeć na tę smutną buźkę jak patrzył na innych w bolidach.
Schumacher musial by doznac jakiegos urazu zeby tak bylo. w innym przypadku nie zamienią go na "Nikiego", chocby z powodow maretingowych
Schumi do Hockenheimu musi wytrwać w wysiłku
choćby mu mieli dawać EPO co dzień do posiłku,
bo wierni kibice z Niemiec, gdyby Berniego spotkali
za to że skusił ich gwiazdą, wejściówką na tor zlinczowali.
A że smutny dziś Nickuś, to przecież tylko z wyboru
jego decyzją było - nia na ale z boku toru,
liczy, że może Michał jeśli niewiele zwojuje
to zgodnie z zapisem w umowie po prostu zrezygnuje.
Dzięki Rafał, nostalgia plus masło ;)
W tym roku GP Niemiec odbedzie się na torze Hockenheim:)
hmm..sadze ze albo bedzie nudno i wszyscy dojada do mety tak jak wyglada tabela (przynajmniej pierwsza piatka) albo cos popiernicza ze strategia wymiany opon (zuzyja szybciej itp.) no i bedzie misz masz i jesli tak sie stanie to obstawiam taka oto kolejnosc z uwzglednieniem szczescia dla Renault he,he:
Massa,Alonso,Hamilton,Vettel,Kubica,Webber,Schumacher,Button,Sutil,Rosberg itd.
Jak zwykle napiszę swoje spostrzeżenia.
Zaskakująca słabo Luzzi - aż 0,6 sekundy straty do Sutila.To mu dobrze nie wróży.
Strata HRT to około 8-9 sekund.To jest PRZEPAŚĆ... Zaliczą chyba dwa duble.
Szkoda, że FIA kazała im się tak kompromitować...
Dobrze, że Lotus walczy z Virigin.Tam przynajmniej będzie ciekawie:D
Co do Robercika- w dużo gorszym bolidzie kręcił dziś lepsze czasy niż Button, który chyba zdarł troszkę bardziej opony i wydaje mi się, że jest jutro do wyprzedzenia tak jak być może i Schumacher.
Vettel olśnił dziś- zdeklasował wszystkich w Q2.Massa w Q3 niewiele przegrał, ale jutro może mieć problemy i to dużo problemy z Alonso.
Mclaren rozczarował- wydaje mi się, że są teraz minimalnie za Mercedesem.Ferrari i Red Bull mają teraz najmocniejsze maszyny.
co do McLarena to sie zgadzam, Button chyba nie jest w stanie dobrze zadbać o opony i dlatego tak słabo, co do Renault to jakby na to nie patrzeć jest to pierwszy zespół za czołówką składającą sie z 4 zespołów, RbR, Ferrari, Mercedes i McLaren, ciekawy sezon sie zapowiada nie ma co ale taka jest prawda, mam nadzieje że jutrzejszy wyścig nie będzie nudny i będą jakieś sensacje
|