F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yeongam.
Korean Grand Prix 201024 pa?dziernika
Korea International Circuit
Długość toru: 5,615 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 308,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.6Mark WebberRed Bull RB61:37,942--23
2.8Fernando AlonsoFerrari F101:38,1320,1900,19030
3.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-251:38,2790,3370,14729
4.11Robert KubicaRenault R301:38,7180,7760,43929
5.1Jenson ButtonMcLaren MP4-251:38,7260,7840,00819
6.7Felipe MassaFerrari F101:38,8200,8780,09432
7.5Sebastian VettelRed Bull RB61:39,2041,2620,38422
8.12Witalij PietrowRenault R301:39,2671,3250,06328
9.4Nico RosbergMercedes GP W011:39,2681,3260,00129
10.23Kamui KobayashiBMW Sauber C291:39,5641,6220,29626
11.22Nick HeidfeldBMW Sauber C291:39,5881,6460,02425
12.3Michael SchumacherMercedes GP W011:39,5981,6560,01026
13.9Rubens BarrichelloWilliams FW321:39,8121,8700,21435
14.15Vitantonio LiuzziForce India VJM031:39,8811,9390,06927
15.14Adrian SutilForce India VJM031:39,9712,0290,09022
16.10Nico HulkenbergWilliams FW321:40,4782,5360,50730
17.17Jaime AlguersuariToro Rosso STR51:40,5782,6360,10029
18.16Sebastien BuemiToro Rosso STR51:40,8962,9540,31832
19.19Heikki KovalainenLotus T1271:42,7734,8311,87729
20.18Jarno TrulliLotus T1271:42,8014,8590,02819
21.24Timo GlockVirgin VR-011:43,1155,1730,31426
22.25Lucas di GrassiVirgin VR-011:44,0396,0970,92429
23.20Sakon YamamotoHRT F1101:45,1667,2241,12719
24.21Bruno SennaHRT F1101:46,6498,7071,4833
107% najlepszego czasu: 1:44,798

Lider mistrzostw Mark Webber uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia w ostatniej z dwóch piątkowych sesji treningowych na torze Yeongam, podczas której w pierwszej czwórce znalazło się po jednym kierowcy z zespołów Red Bull, Ferrari, McLaren i Renault.

Przy warunkach na torze poprawiających się w szybkim tempie i coraz lepszej znajomości toru przez kierowców, w popołudniowej sesji czasy uległy wyraźnej poprawie – wynik Webbera 1:37,942 był lepszy od czasu Lewisa Hamiltona z pierwszej sesji aż o blisko trzy sekundy.

Wśród kierowców narzucających początkowo tempo znajdował się Fernando Alonso z Ferrari, który to zespół po ostrożnej porannej sesji, jak to ma ostatnio w swoim zwyczaju, w drugiej był już konkurencyjny i to właśnie Hiszpan okazał się na koniec dnia najbliższym rywalem Webbera, tracąc do kierowcy Red Bulla niespełna 0,2 sekundy.

Na szczycie tabeli czasowej w środku sesji przez krótko znajdował się Michael Schumacher z Mercedesa, a o najlepszy czas walczyli także kierowcy McLarena – Lewis Hamilton i Jenson Button. O ile jednak Schumacher ostatecznie wylądował poza pierwszą dziesiątką, o tyle Hamilton drugą sesję ukończył na trzeciej pozycji ze stratą 0,337 sekundy do Webbera.

Button, którego bolid zaczął się przegrzewać w tylnej części i mechanicy musieli nawet sięgnąć po gaśnice w pewnym momencie, zajął piąte miejsce, a duet McLarena rozdzielił Robert Kubica. Kierowca Renault także i tym razem uplasował się tuż za Hamiltonem, ale do najszybszego kierowcy stracił już ponad 0,7 sekundy. Tak czy inaczej Polak był ponownie w czołówce i przed Sebastianem Vettelem, który musiał zadowolić się siódmym miejscem, mając 1,262 sekundy straty do Webbera, co może sugerować, że kierowcy Red Bulla mieli odmienny program w drugiej sesji.

Felipe Massa z Ferrari, pomimo narzekań na złe prowadzenie się bolidu F10 w ostatnim sektorze uplasował się tuż przed Vettelem na szóstej pozycji, a pierwszą jedenastkę zamknęli Witalij Pietrow (Renault), Nico Rosberg (Mercedes) i dwaj kierowcy Saubera – Kamui Kobayashi oraz Nick Heidfeld. Sesja została na krótko przerwana po poślizgu i otarciu się o bandę Sakona Yamamoto w ciasnej, ostatniej sekcji toru. W bolidzie kierowcy HRT zgasł silnik i konieczna była interwencja porządkowych.

Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 29°C
Temperatura powietrza: 23°C
Prędkość wiatru: 1,8 m/s
Wilgotność powietrza: 41%
Sucho

Zdjęcia z dzisiejszych treningów można znaleźć tutaj.

Źródło: Autosport.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
vivon, 22.10.2010 08:43[!]
a przecietny czas okr wg Renault mial wynosic 1.44. pomylili sie prawie o 10 sek, bo zakladam ze czasy jeszcze mocno sie poprawią. słabuitko
noofaq, 22.10.2010 08:48[!]
podejrzewam ze największą różnicą były oszacowania zakrętów których nie bedzie mozna ciąć (wtędy prędkość jest dramatycznie niższa)

a na miejscu okazuje się, że prawie każdy da sie ciąć, a niektóre nawet można przelecieć górą ;)
Zykmaster, 22.10.2010 08:53[!]
No tez zwrocilem na to uwage Vivon. 1.44 dla mnie bylo za duzo odrazu. Wczoraj gralem w F1 2010 i mialem czas 1.37.401 na tym torze ;-) A oni tutaj jeszcze 2 sekundy zejda zapewne. Slabo zasymulowali panowie w Renault. Co do treningow to widac ze Robert wmiesza sie w tych 5 co walcza o tytul... Jeszcze jakby popadalo w niedziele albo jutro to wtedy bedziemy mieli widowisko na poziomie :-)

Pozdrawiam
b0czek, 22.10.2010 08:59[!]
@up
Będąc na miejscu Renault w życiu nie podałbym realnych wyników symulacji. Po co? Podali wartości mniej więcej prawdopodobne i tylęż.
mikoolaj, 22.10.2010 09:04[!]
Uważam że nie do końca czas 1.44 będzie odbiegał od rzeczywistości. Wystarczy przeanalizować ostatnie wyścigi i widać z nich, że przeciętny czas okrążenia w wyścigu (osiągany w połowie wyścigu z połową baku) jest jednak sporo gorszy od uzyskiwanych na treningach np. Japonia czasy 2 treningu 1:31-1:33 a średnie czasy w wyścigu !:37-1:38, Singapur czasy 2 treningu 1:47-1:49 a średnie czasy w wyścigu 1:53-1:54 itd. A zatem 1:44 może się wiele nie różnić od wyścigowej rzeczywistości
Player1, 22.10.2010 09:04[!]
Co do czasu symulacji, nie wiemy jaką przyczepność założyli. Dzisiejsze czasy mogą odpowiadać jeździe na morko, natomiast jutro i pojutrze z przyczyny ciągłego gumowania toru czasy mogą jeszcze drastycznie poprawić.

Druga sprawa prawdopodobnie założyli też brak nierówności, a rzeczywistość może być inna. Krótko mówiąc wyboje i nierówności mogą zmuszać do nieco innej linii wyścigowej.
vivon, 22.10.2010 09:24[!]
@up no to tym bardziej sie pomylili...
aczkolwiek rowniez uwazam, ze nie koniecznie podali prawde
Kamikadze2000, 22.10.2010 09:51[!]
I oby tak Maruś do końca weekendu!!! :)) Roberto brawo, ale również Pietrow całkiem, całkiem! :)) Talent Senna nie jest w stanie dorównać silnemu partnerowi Yamamoto, czy po prostu ma jakieś problemy??? ;)
Zykmaster, 22.10.2010 09:53[!]
mikoolaj, co do tego 1.44 w Race to sie zgodze, 2 i 3 sektor jest bardzo kręty i tam dodatkowe kilogramy bardzo mocno wpłynął na czas okrążenia.
distinto, 22.10.2010 11:20[!]
http://www.gpupda...riday/165109/#165021

Nie wiem który to zakęrt, ale zapowiada się ciekawie:)
JordanF1, 22.10.2010 13:58[!]
Co Sakon taki szybki?W obu sesjach zdeklasował Bruno,elegancko
MairJ23, 22.10.2010 14:44[!]
bruno 3 okrazenia... moze to jest odpowiedz na twoje pytanie
IceMan11, 22.10.2010 15:25[!]
Ja mam w F1 2010 czas 1.34.8XX tak więc ciekawe czy mnie pobiją :D
paymey852, 22.10.2010 17:56[!]
@up na SPA mozna 1.40.0xx co jest o 5s za mało do Live, więc jak dodam do twojego czasu 5s to nie jest tak super hehe, zaraz wskocze w R30 i sam sprawdze co z tym asfaltem :)))
Lolkoski, 22.10.2010 21:24[!]
Nie poweim ciekawy ten tor, co prawda widziałem filmik z Karunem ale dopiero teraz w pełni mogłem ocenić jak mi się podoba.
Wiadomo, że to tylko treningi, ale jeśli chodzi o Renault to sytuacja nie wygląda źle i jeśli Pietrow chce sobie zapewnić fotel i coś pokazać to w Korei i Brazylii ma swoją szansę, bo jak narazie Renówka wygląda na konkurencyjną w stosunku do czołówki a Williams i Merc nie błyszczą.
christoff.w, 22.10.2010 22:03[!]
IceMan11 - gratulka! Taki wynik to cos,bo ja pedzac jak szalony i to bezblednie jedyne co udalo mi sie wykrecic to zejsc z jak mi sie wydawalo dobrego czasu 1:39xxx na 1:37:724 choc byc moze bylbym w stanie urwac gdzies jeszcze sekunde choc nie wiem gdzie? Czasy swiatowego rankingu tej gry to az 1:32 i czapki z glow choc wiem ze podobno jakos oszukuja bo gdzie tu jeszcze urwac dodatkowe 2sek? No moze tu jeszcze cos by sie dalo ale czasy innych torow sa poprostu kosmiczne i nierealne jak juz zreszta gdzies na forum pisalem (np:Yas Marina 1:20,Monaco (to jeszcze zniose),Montreal 1:09-owszem,na ps2 w F12006 robilem taki czas,ale nie tu! i na koniec najlepsze czyli: Suzuka 1:16 haha...Zejdz ponizej 1:30 tos kozak ale nie 1:16,prosze wybaczyc!

paymey852, chyba chciales powiedziec ze o 5sek za duzo a nie za malo do live? Dlaczego dodajesz 5sek do czasow wykreconych przez graczy? Przeciez chodzi o to ze mozna pojechac ponad limit i to sporo bo niczym nie ryzykujesz i jeszcze jak sobie pomoce wlaczysz itp wiec wydaje mi sie to miarodajne bo poprostu jade szybciej niz w realu i nie uwazam zebym mial sobie cos doliczac bo "oni" jezdza wolniej? Jak pojade tak jak Vettel,Webber,Alonso itd (czyli wolno ;) to tez zrobie taki czas jak oni ale jade poprostu troche szybciej bo to gra jest i moge sobie pozwolic bo nawet jak wypadne z toru czy rozbije bolid to dam restart i tyle. ;)
psychoMSkaras, 22.10.2010 23:48[!]
jak pojedziesz na poziomie ACE 14500km i zdobedzoiesz choc 2 tytuly ..to pogadamy
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca