|
|
|
|
|
|
Grosser Preis Santander von Deutschland 2011 | 24 lipca |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 5,148 km Liczba okrążeń: 60 Pełny dystans: 308,863 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:27,691 - Q1, Takuma Sato (BAR), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:29,468 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 200,160 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 1 (Q1)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 6 | Felipe Massa | Ferrari 150° Italia | | 1:31,826 | - | - | 201,825 | 9 |
2. | 14 | Adrian Sutil | Force India VJM04 | | 1:32,286 | 0,460 | 0,460 | 200,819 | 9 |
3. | 15 | Paul di Resta | Force India VJM04 | | 1:32,505 | 0,219 | 0,679 | 200,344 | 10 |
4. | 9 | Nick Heidfeld | Renault R31 | | 1:32,603 | 0,098 | 0,777 | 200,132 | 8 |
5. | 12 | Pastor Maldonado | Williams FW33 | | 1:32,651 | 0,048 | 0,825 | 200,028 | 9 |
6. | 8 | Nico Rosberg | Mercedes GP W02 | | 1:32,785 | 0,134 | 0,959 | 199,739 | 10 |
7. | 5 | Fernando Alonso | Ferrari 150° Italia | | 1:32,916 | 0,131 | 1,090 | 199,458 | 6 |
8. | 3 | Lewis Hamilton | McLaren MP4-26 | | 1:32,934 | 0,018 | 1,108 | 199,419 | 6 |
9. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB7 | | 1:32,973 | 0,039 | 1,147 | 199,335 | 7 |
10. | 11 | Rubens Barrichello | Williams FW33 | | 1:33,003 | 0,030 | 1,177 | 199,271 | 9 |
11. | 2 | Mark Webber | Red Bull RB7 | | 1:33,096 | 0,093 | 1,270 | 199,072 | 7 |
12. | 10 | Witalij Pietrow | Renault R31 | | 1:33,187 | 0,091 | 1,361 | 198,878 | 3 |
13. | 4 | Jenson Button | McLaren MP4-26 | | 1:33,224 | 0,037 | 1,398 | 198,799 | 6 |
14. | 18 | Sebastien Buemi | Toro Rosso STR6 | | 1:33,295 | 0,071 | 1,469 | 198,647 | 5 |
15. | 19 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso STR6 | | 1:33,635 | 0,340 | 1,809 | 197,926 | 8 |
16. | 7 | Michael Schumacher | Mercedes GP W02 | | 1:33,658 | 0,023 | 1,832 | 197,877 | 8 |
17. | 17 | Sergio Perez | Sauber C30 | | 1:33,664 | 0,006 | 1,838 | 197,865 | 10 |
|
Nie przeszli do następnej części | |
18. | 16 | Kamui Kobayashi | Sauber C30 | | 1:33,786 | 0,122 | 1,960 | 197,607 | 5 |
19. | 20 | Heikki Kovalainen | Lotus T128 | | 1:35,599 | 1,813 | 3,773 | 193,860 | 9 |
20. | 24 | Timo Glock | Virgin MVR-02 | | 1:36,400 | 0,801 | 4,574 | 192,249 | 12 |
21. | 21 | Karun Chandhok | Lotus T128 | | 1:36,422 | 0,022 | 4,596 | 192,205 | 11 |
22. | 25 | Jerome d'Ambrosio | Virgin MVR-02 | | 1:36,641 | 0,219 | 4,815 | 191,770 | 12 |
23. | 23 | Vitantonio Liuzzi | HRT F111 | | 1:37,011 | 0,370 | 5,185 | 191,038 | 11 |
24. | 22 | Daniel Ricciardo | HRT F111 | | 1:37,036 | 0,025 | 5,210 | 190,989 | 11 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:38,254 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|