|
|
|
|
|
|
Grosser Preis Santander von Deutschland 2011 | 24 lipca |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 5,148 km Liczba okrążeń: 60 Pełny dystans: 308,863 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:27,691 - Q1, Takuma Sato (BAR), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:29,468 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 200,160 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Łączny wynik kwalifikacji
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Część 1 (Q1) | Część 2 (Q2) | Część 3 (Q3) | Okr. |
|
| P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | | |
1. | 2 | M. Webber | Red Bull RB7 | 11 | 1:33,096 | 7 | 4 | 1:31,311 | 5 | 1 | 1:30,079 | 6 | 18 |
2. | 3 | L. Hamilton | McLaren MP4-26 | 8 | 1:32,934 | 6 | 1 | 1:30,998 | 3 | 2 | 1:30,134 | 6 | 15 |
3. | 1 | S. Vettel | Red Bull RB7 | 9 | 1:32,973 | 7 | 2 | 1:31,017 | 3 | 3 | 1:30,216 | 6 | 16 |
4. | 5 | F. Alonso | Ferrari 150° Italia | 7 | 1:32,916 | 6 | 3 | 1:31,150 | 4 | 4 | 1:30,442 | 6 | 16 |
5. | 6 | F. Massa | Ferrari 150° Italia | 1 | 1:31,826 | 9 | 7 | 1:31,582 | 4 | 5 | 1:30,910 | 6 | 19 |
6. | 8 | N. Rosberg | Mercedes GP W02 | 6 | 1:32,785 | 10 | 5 | 1:31,343 | 3 | 6 | 1:31,263 | 9 | 22 |
7. | 4 | J. Button | McLaren MP4-26 | 13 | 1:33,224 | 6 | 6 | 1:31,532 | 9 | 7 | 1:31,288 | 1 | 16 |
8. | 14 | A. Sutil | Force India VJM04 | 2 | 1:32,286 | 9 | 8 | 1:31,809 | 1 | 8 | 1:32,010 | 8 | 18 |
9. | 10 | W. Pietrow | Renault R31 | 12 | 1:33,187 | 3 | 9 | 1:31,985 | 7 | 9 | 1:32,187 | 6 | 16 |
10. | 7 | Mich. Schumacher | Mercedes GP W02 | 16 | 1:33,658 | 8 | 10 | 1:32,180 | 6 | 10 | 1:32,482 | 4 | 18 |
11. | 9 | N. Heidfeld | Renault R31 | 4 | 1:32,603 | 8 | 11 | 1:32,215 | 8 | - | - | - | 16 |
12. | 15 | P. di Resta | Force India VJM04 | 3 | 1:32,505 | 10 | 12 | 1:32,560 | 5 | - | - | - | 15 |
13. | 12 | P. Maldonado | Williams FW33 | 5 | 1:32,651 | 9 | 13 | 1:32,635 | 4 | - | - | - | 13 |
14. | 11 | R. Barrichello | Williams FW33 | 10 | 1:33,003 | 9 | 14 | 1:33,043 | 9 | - | - | - | 18 |
15. | 17 | S. Perez | Sauber C30 | 17 | 1:33,664 | 10 | 15 | 1:33,176 | 4 | - | - | - | 14 |
16. | 19 | J. Alguersuari | Toro Rosso STR6 | 15 | 1:33,635 | 8 | 17 | 1:33,698 | 3 | - | - | - | 11 |
17. | 16 | K. Kobayashi | Sauber C30 | 18 | 1:33,786 | 5 | - | - | - | - | - | - | 5 |
18. | 20 | H. Kovalainen | Lotus T128 | 19 | 1:35,599 | 9 | - | - | - | - | - | - | 9 |
19. | 24 | T. Glock | Virgin MVR-02 | 20 | 1:36,400 | 12 | - | - | - | - | - | - | 12 |
20. | 21 | K. Chandhok | Lotus T128 | 21 | 1:36,422 | 11 | - | - | - | - | - | - | 11 |
21. | 25 | J. d'Ambrosio | Virgin MVR-02 | 22 | 1:36,641 | 12 | - | - | - | - | - | - | 12 |
22. | 23 | V. Liuzzi | HRT F111 | 23 | 1:37,011 | 11 | - | - | - | - | - | - | 11 |
23. | 22 | D. Ricciardo | HRT F111 | 24 | 1:37,036 | 11 | - | - | - | - | - | - | 11 |
|
Wykluczeni z udziału w wyścigu | |
| 18 | S. Buemi | Toro Rosso STR6 | 14 | 1:33,295 | 5 | 16 | 1:33,546 | 6 | - | - | - | 11 |
| |
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB7) - 1:30,079 w III bloku 107% najlepszego czasu w Q1: 1:38,254 | | | kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za nieregulaminową wymianę skrzyni biegów | | wykluczony z klasyfikacji za niezgodność próbek paliwa, jednak dopuszczono go do wyścigu |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|