F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yeongam.
Korean Grand Prix 20136 pa?dziernika
Korea International Circuit
Długość toru: 5,615 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 308,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:35,585 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:39,605 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Największa średnia prędkość wyścigu:
191,939 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2012
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.10Lewis HamiltonMercedes F1 W041:39,630--20
2.1Sebastian VettelRed Bull RB91:39,6670,0370,03720
3.2Mark WebberRed Bull RB91:39,8160,1860,14919
4.9Nico RosbergMercedes F1 W041:40,1170,4870,30120
5.5Jenson ButtonMcLaren MP4-281:40,2150,5850,09822
6.3Fernando AlonsoFerrari F1381:40,3740,7440,15918
7.8Romain GrosjeanLotus E211:40,3960,7660,02219
8.7Kimi RaikkonenLotus E211:40,6771,0470,28115
9.6Sergio PerezMcLaren MP4-281:40,8601,2300,18320
10.4Felipe MassaFerrari F1381:40,8801,2500,02013
11.11Nico HulkenbergSauber C321:40,8991,2690,01920
12.15Adrian SutilForce India VJM061:41,4321,8020,53318
13.16Pastor MaldonadoWilliams FW351:41,4821,8520,05022
14.12Esteban GutierrezSauber C321:41,6261,9960,14421
15.18Jean-Eric VergneToro Rosso STR81:41,9242,2940,29819
16.17Valtteri BottasWilliams FW351:42,0022,3720,07820
17.19Daniel RicciardoToro Rosso STR81:42,0432,4130,04118
18.14James CaladoForce India VJM061:43,0083,3780,96521
19.20Charles PicCaterham CT031:43,6604,0300,65220
20.21Giedo van der GardeCaterham CT031:43,8834,2530,22319
21.23Max ChiltonMarussia MR021:44,1004,4700,21714
22.22Rodolfo GonzalezMarussia MR021:46,8107,1802,71010
107% najlepszego czasu: 1:46,604

Lewis Hamilton okazał się najszybszy w pierwszej sesji przez GP Korei, po tym jak Kimi Raikkonen zaliczył duża kraksę pod koniec treningu.

Kierowca Mercedesa zaliczył wynik 1:39,630 dzięki czemu pokonał lidera mistrzostw, Sebastaiana Vettela o 0,037 sekundy. Jego partner zespołowy, Mark Webber był trzeci i był ostatnim, któremu udało się zejść poniżej granicy 1:40.

Nico Rosberg był czwarty, przed Jensonem Buttonem i Fernando Alonso. Romain Grosjean zaliczył siódmą lokatę przed Raikkonenem, który zakończył sesję z dużą kraksą. Gdy trening dobiegał końca, Kimi stracił kontrolę nad bolidem i mocno rozbił go w ostatnim zakręcie, powodując spore zniszczenia w swoim Lotusie.

Fin był w stanie wyjść z bolidu, jednak ekipa musi teraz dać z siebie wszystko, by odbudować maszynę na drugi trening. Czas okrążenia, pomimo świetnej pogody, jako pierwszy ustalił Rodolfo Gonzelez 15 minut po rozpoczęciu treningu.

Kierowca Marussii miał tor praktycznie dla siebie przez pierwsze pół godziny, jednak nie uniknął mimo to dramatu, gdyż stracił panowanie nad bolidem i rozbił się w 13 zakręcie. Stracił przednie skrzydło i powrócił do boksów, zostawiając tor pusty na kilka minut.

Sergio Perez i Button dołączyli do Gonzaleza w tabeli czasowej ponad 35 minut po rozpoczęciu sesji. Perez był najszybszy przez kilka minut, gdyż większość stawki czekała w garażu na poprawę warunków. Rosberg pobił Pereza po 50 minutach, wykręcając czas 1:41,498, który szybko okazał się słabszy od wyniku Alonso.

Hamilton był pierwszym kierowcą, który zszedł poniżej 1:40 na pół godziny przed końcem treningu, wykręcając czas lepszy o niemal pół sekundy od swojego partnera zespołowego. Czas Hamilton pozostał niepobity do końca sesji, jednak Vettel wskoczył zaraz za niego na minutę przed końcem jazd.

Poza wypadkami Gonzaleza i Raikkonena, przygody zaliczył James Calado i Hamilton, którzy się obracali na torze, jak również kilku kierowców wyjechało poza tor, jednak bez konsekwencji. Sesja Felipe Massy została skrócona przez przebitą oponę, więc Brazylijczyk musiał spędzić większość z 90 minut w boksach.


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 29°C
Temperatura powietrza: 23°C
Prędkość wiatru: 1,5 m/s
Wilgotność powietrza: 40%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
iceneon, 04.10.2013 05:09[!]
4:36? o 4:50 jeszcze nic nie było ;)
Vettel i tak wygra. Niestety. Zastanawiam się czy warto wstawać.
Zajkos, 04.10.2013 07:25[!]
Sensacji nie ma. Gonzalez ostatni prawie ze tradycjq. No ale szkoda Calado:-(
Kamikadze2000, 04.10.2013 09:55[!]
Czemu szkoda Calado?? Chyba sam jest sobie winien... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca