2013 Na początku sezonu decyzja o zmianie zespołu wydaje się być błędna, ponieważ nowy bolid Caterhama prezentuje gorsze osiągi od maszyny Marussi. Mimo to od Grand Prix Hiszpanii tempo CT03 ulega poprawie, dzięki czemu otrzymuje szansę na lepsze wyniki. Tak jak przed rokiem, bolid nie pozwala mu na zdobycie punktów. Jego najlepszym rezultatem jest czternaste miejsce wywalczone w Malezji i Korei. Kończy sezon na dwudziestym miejscu w tabeli.
2012 Przed rozpoczęciem sezonu zalicza zaledwie dwa dni testowe, jeżdżąc bolidem z 2011 roku. Ekipa Marussia nie jest w stanie przygotować nowego bolidu na przedsezonowe testy, w związku z czym debiutuje w Formule 1 niesprawdzoną maszyną. Przez cały rok prezentuje tempo zbliżone do swojego doświadczonego partnera - Timo Glocka, często pokonując go podczas kwalifikacji oraz wyścigów. Sezon kończy na 21 miejscu z zerowym dorobkiem punktów. Pod koniec roku podpisuje wieloletni kontrakt z Caterhamem.
2011 Zostaje w GP2 lecz zmienia zespół na Barwa Addax Team. Zalicza zdecydowanie lepszy sezon. Kończy go na czwartym miejscu z dorobkiem pięćdziesięciu dwóch punktów i dwoma odniesionymi zwycięstwami. Bierze udział w testach młodych kierowców z zespołem Virgin Racing. Zostaje kierowcą ekipy w następnym sezonie zastępując Jerome'a d'Ambrosio.
2010 Zalicza debiut w przedsionku Formuły 1 - serii GP2. Reprezentuje barwy zespołu Arden International i wygrywa w swoim debiucie na hiszpańskim torze Catalunya. W trakcie całego sezonu punktował tylko cztery razy. Staje jeszcze raz na podium podczas głównego wyścigu na torze Hockenheim, gdzie startował z pole position. Sezon kończy na dziesiątym miejscu z dorobkiem dwudziestu ośmiu punktów.
2009 Pozostaje na kolejny rok w Formule Renault 3.5. Ten sezon może zaliczyć do bardziej udanych. Ponownie wygrywa dwa wyścigi, lecz tym razem zostaje trzecim zawodnikiem mistrzostw. Pod koniec roku staruje w GP2 Asia i odnosi jedno zwycięstwo.
2008 Dołącza do stawki Word Series by Renault. Reprezentując barwy ekipy Tech 1 Racing wygrywa dwa wyścigi i kończy sezon na szóstym miejscu.
2007 Kontynuuje starty we francuskiej Formule Renault. Dołącza również do europejskiej edycji mistrzostw, gdzie odnosi jedno zwycięstwo i zostaje sklasyfikowany na czwartym miejscu.
2006 Przesiada się do bolidu jednomiejscowego. Debiutuje w francuskiej Formule Renault. Wygrywa jeden wyścig i kończy sezon na trzecim miejscu.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2014
Monza
30
Lotus E22
-
-
brał udział tylko w treningach
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu