F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Rocznice kierowców
Urodzili się:
87 lat temu J. P. Beltoise
80 lat temu J. Dolhem
66 lat temu J. Dumfries
87 lat temu G. Hutchison
81 lat temu T. Jones
30 lat temu D. Kwiat
41 lat temu J. M. Lopez
103 lata temu F. Picard
Zmarli:
15 lat temu D. Kladis
29 lat temu W. Krakau

  Obecni kierowcy GP

  Obecni testerzy

  Byli mistrzowie świata
Pokaż wszystkich kierowców na literę:
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z

Charles Pic
Ostatni reprezentowany zespół: Lotus
Narodowość:
  Francja
Data urodzenia:15 lutego 1990 (34 lata temu)
Miejsce urodzenia:Montélimar
Oficjalna strona www:
www.charles-pic.com, języki:
Stan cywilny:Kawaler
Imiona dzieci:-
Wzrost:178 cm
Waga:60 kg
Ważniejsze tytuły
mistrzowskie poza F1:
-
Testy w Formule 1:
(wyniki testów i inne dane)
Pojedyncze testy z Virgin Racing (2011)
Lotus (2014)
Pierwsze zgłoszenie:GP Australii - 18 marca 2012
Ostatnie zgłoszenie:GP Włoch - 7 wrze?nia 2014
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-

Kariera
2013
Na początku sezonu decyzja o zmianie zespołu wydaje się być błędna, ponieważ nowy bolid Caterhama prezentuje gorsze osiągi od maszyny Marussi. Mimo to od Grand Prix Hiszpanii tempo CT03 ulega poprawie, dzięki czemu otrzymuje szansę na lepsze wyniki. Tak jak przed rokiem, bolid nie pozwala mu na zdobycie punktów. Jego najlepszym rezultatem jest czternaste miejsce wywalczone w Malezji i Korei. Kończy sezon na dwudziestym miejscu w tabeli.
2012
Przed rozpoczęciem sezonu zalicza zaledwie dwa dni testowe, jeżdżąc bolidem z 2011 roku. Ekipa Marussia nie jest w stanie przygotować nowego bolidu na przedsezonowe testy, w związku z czym debiutuje w Formule 1 niesprawdzoną maszyną. Przez cały rok prezentuje tempo zbliżone do swojego doświadczonego partnera - Timo Glocka, często pokonując go podczas kwalifikacji oraz wyścigów. Sezon kończy na 21 miejscu z zerowym dorobkiem punktów. Pod koniec roku podpisuje wieloletni kontrakt z Caterhamem.
2011
Zostaje w GP2 lecz zmienia zespół na Barwa Addax Team. Zalicza zdecydowanie lepszy sezon. Kończy go na czwartym miejscu z dorobkiem pięćdziesięciu dwóch punktów i dwoma odniesionymi zwycięstwami. Bierze udział w testach młodych kierowców z zespołem Virgin Racing. Zostaje kierowcą ekipy w następnym sezonie zastępując Jerome'a d'Ambrosio.

Statystyki
 SezonP.StartyPunktyZwyc.PodiumPktwł.P. pos.Naj. okr.Nie skl.Zespoły
 2014-00000000Lotus
 201320190000004Caterham
 201221200000005Marussia
  Razem:39
(40)
00
(0.0%)
0
(0.0%)
0
(0.0%)
0
(0.0%)
0
(0.0%)
9
(23.1%)
3 zespoły
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował,
P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)

Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu  |  Rezultaty wszystkich wyścigów
Wszystkie pole positions  |  Wszystkie zwycięstwa  |  Wszystkie najszybsze okrążenia
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GPTorNrBolidOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2014
Monza30Lotus E22--brał udział tylko w treningach
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się,
WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
^




F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca