F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Buddh.
Airtel Grand Prix of India 201327 pa?dziernika
Buddh International Circuit
Długość toru: 5,141 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,460 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,178 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:27,249 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,316 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.1Sebastian VettelRed Bull RB91:25,332--16
2.2Mark WebberRed Bull RB91:25,8920,5600,56014
3.3Fernando AlonsoFerrari F1381:26,1050,7730,21319
4.11Nico HulkenbergSauber C321:26,3060,9740,20117
5.8Romain GrosjeanLotus E211:26,3501,0180,04416
6.4Felipe MassaFerrari F1381:26,4351,1030,08520
7.14Paul di RestaForce India VJM061:26,4381,1060,00315
8.9Nico RosbergMercedes F1 W041:26,4411,1090,00319
9.5Jenson ButtonMcLaren MP4-281:26,4891,1570,04815
10.10Lewis HamiltonMercedes F1 W041:26,5571,2250,06817
11.7Kimi RaikkonenLotus E211:26,6351,3030,07814
12.16Pastor MaldonadoWilliams FW351:26,6411,3090,00613
13.6Sergio PerezMcLaren MP4-281:26,7371,4050,09613
14.15Adrian SutilForce India VJM061:26,8471,5150,11017
15.18Jean-Eric VergneToro Rosso STR81:26,8761,5440,02917
16.17Valtteri BottasWilliams FW351:26,8831,5510,00715
17.19Daniel RicciardoToro Rosso STR81:27,2591,9270,37618
18.20Charles PicCaterham CT031:27,9412,6090,68218
19.12Esteban GutierrezSauber C321:28,0192,6870,07815
20.21Giedo van der GardeCaterham CT031:28,4983,1660,47916
21.23Max ChiltonMarussia MR021:29,0943,7620,59611
22.22Jules BianchiMarussia MR021:29,1693,8370,07513
107% najlepszego czasu: 1:31,305

Trzecia sesja treningowo nieoczekiwanie rozpoczęła się z 20 minutowym opóźnieniem. Sędziowie jako powód podali problemy z widocznością i faktycznie hinduski tor tego poranka był spowity dość gęstą mgłą.

Gdy warunki nieco się poprawiły, kierowcy mogli wyjechać na tor. Od razu przy wyjeździe z pit lane ustawiła się kolejka bolidów, gdyż ekipy w dalszym ciągu chciały wykonać cały program zaplanowany na dzisiejszy trening.

Pierwszy czas wykręcił Gutierrez, ale dosłownie kilka sekund później na metę wpadło kilku kolejnych kierowców. Prowadził Webber z czasem 1:27,879. Kierowcy Ferrari chwilowo wmieszali się w walkę z Australijczykiem, jednak ten również poprawił swój czas i z wynikiem 1:27,180 wyprzedzał o 0,007 sekundy Fernando Alonso.

Niespodziewanie po kilku minutach na czoło stawki wysunął się Perez z rekordem pierwszego sektora. Szybko się to zmieniło i już po kilku okrążeniach na pierwsze miejsce wskoczył Vettel z czasem 1:25,332. Za Niemcem plasował się Webber ze stratą pół sekundy, dalej był Massa z ponad sekundową stratą. Red Bulle ponownie pokazywały swoją dominację, aczkolwiek Vettel swój czas wykręcił na miękkiej mieszance.

Vettel ponownie wyjechał na miękkiej mieszance, tym razem z dużym ładunkiem paliwa, gdyż zużycie opon było jedynym zmartwieniem mistrzowskiej ekipy. Jego opony zaczęły się rozpadać już po 4 okrążeniach przejazdu wyścigowego. Większość zawodników również skupiło się na tempie wyścigowym, a nie kręceniu jak najlepszych czasów na miękkich oponach. Dlatego też Niemiec pozostał na czele tabeli, a czasówka ze względu na szybko zużywające się żółte Pirelli może przynieść nieco niespodzianek w kwestii strategii na wyścig.


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 38°C
Temperatura powietrza: 29°C
Prędkość wiatru: 1,8 m/s
Wilgotność powietrza: 45%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pablonzo, 26.10.2013 08:37[!]
No i po zawodach ;< Nudne to, ale cóż poradzić..
nickolas, 26.10.2013 10:32[!]
Nudno i smutno...
...od 4 lat już
klip150, 26.10.2013 12:12[!]
.. i tak jeszcze 10 lat, trudno.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca