F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2016
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Niemiec
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2016
Klasyfikacje generalne 2016
Statystyki z sezonu 2016

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Mexico City.
Gran Premio de Mexico 201630 pa?dziernika
Autódromo Hermanos Rodríguez
Długość toru: 4,304 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,480 - Nico Rosberg (Mercedes), 2015
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:20,521 - Nico Rosberg (Mercedes), 2015
Największa średnia prędkość wyścigu:
178,732 km/h - Nico Rosberg (Mercedes), 2015
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.5Sebastian VettelFerrari SF16-H1:19,790--47
2.44Lewis HamiltonMercedes F1 W07 Hybrid1:19,7940,0040,00437
3.6Nico RosbergMercedes F1 W07 Hybrid1:20,2250,4350,43146
4.7Kimi RaikkonenFerrari SF16-H1:20,2590,4690,03437
5.3Daniel RicciardoRed Bull RB121:20,4480,6580,18943
6.27Nico HulkenbergForce India VJM091:20,5740,7840,12643
7.33Max VerstappenRed Bull RB121:20,6190,8290,04542
8.77Valtteri BottasWilliams FW381:20,6290,8390,01041
9.55Carlos SainzToro Rosso STR111:20,9741,1840,34546
10.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-311:21,0031,2130,02925
11.26Daniił KwiatToro Rosso STR111:21,1931,4030,19039
12.22Jenson ButtonMcLaren MP4-311:21,1981,4080,00539
13.19Felipe MassaWilliams FW381:21,3261,5360,12845
14.20Kevin MagnussenRenault R.S.161:21,4421,6520,11639
15.11Sergio PerezForce India VJM091:21,5791,7890,13741
16.30Jolyon PalmerRenault R.S.161:21,7851,9950,20644
17.94Pascal WehrleinManor MRT051:21,9802,1900,19542
18.9Marcus EricssonSauber C351:21,9972,2070,01742
19.12Felipe NasrSauber C351:22,0372,2470,04043
20.8Romain GrosjeanHaas VF-161:22,1052,3150,06814
21.31Esteban OconManor MRT051:22,2982,5080,19344
22.21Esteban GutierrezHaas VF-161:22,4082,6180,11033
107% najlepszego czasu: 1:25,375

Meksyk zdecydowanie nie kojarzy się nam z chłodem i zachmurzonym niebem. Przecież to gorący kraj, marzenie niejednego urlopowicza. Jednak jesień dosięga każdy kraj i dziś mieliśmy do czynienia ze zdecydowanie chłodnymi warunkami na torze Hermanos Rodriguez.

Już z początkiem sesji Ferrari postanowiło dokładnie zbadać pośrednią mieszankę. Wprawdzie ruch ze strony innych ekip był ograniczony, to stajnia spod znaku czarnego konia nie zamierzała czekać z porównywaniem opon. Podobnie postąpił Red Bull, a chwilę później również Mercedes.

Hamilton założył miękkie opony, więc nie miał większego problemu, by wskoczyć na czoło tabeli. Anglik ustanowił czas 1:20,362. Sekundę za nim meldował się Rosberg na pośrednich oponach. W tym czasie z garażu Romaina Grosjeana doszło niepokojąca wiadomość. W jego samochodzie doszło do awarii systemu odzyskiwania energii, więc kierowca Haasa musiał pogodzić się ze sporą dawką straconego czasu.

Z czołówki pierwszym śmiałkiem na super-miękkich oponach był Vettel. Niemiec jako pierwszy zszedł poniżej granicy 1:20. Gdy na opony z czerwonym paskiem zdecydował się Mercedes, Hamilton o dziwo pojechał wolniej od Vettela, choć zaledwie o 0,012 sekundy, a na swoim kółku musiał się zmagać z innymi kierowcami. Rosberg był wolniejszy o 0,4 sekundy.

Jak na razie w ten weekend dobrego rytmu nie potrafi złapać Red Bull. Daniel Ricciardo na super-miękkich oponach był wolniejszy od Vettela o 0,6 sekundy. Tymczasem Hamilton poprawił się na kolejnych kółkach, ale w dalszym ciągu był za Vettelem, tym razem o zaledwie 0,004 sekundy.

Ferrari prezentowało również mocną formę na długich przejazdach, co może być ciekawą odmianą w walce z Red Bullem. Oczywiście długie przejazdy trwały już do końca, jednak zaskoczył Alonso, który stusunkowo wcześnie zakońćzył swoją aktywność. Reszta zawodników pozostała na trasie do końca sesji i zaliczyła stosunkowo długie przejazdy.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 24°C
Temperatura powietrza: 13°C
Prędkość wiatru: 3,4 m/s
Wilgotność powietrza: 61%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 28.10.2016 22:40[!]
Po cichu liczę, że konie jutro zaatakują byki.
MartiniRacing, 28.10.2016 22:49[!]
Grande Seb!
enstone, 28.10.2016 22:49[!]
Przy ewentualnym zwycięstwie Hamiltona + bardzo szybkie Ferrari i RBR, które mogłoby się włączyć do walki z Rosbergiem i kraść cenne punkty - byłoby ciekawie jeśli chodzi o dalszą walkę o tytuł.
fordern, 28.10.2016 23:21[!]
@enstone - tym bardziej, że Rosberg będzie wolał jechać po bezpieczne 15 lub 12 punktów, niż ryzykować bijatyki z Verstappenem i Vettelem. ALE tylko jeżeli Hamilton wygra, inaczej walka o tytuł nie drgnie z miejsca.
mcracer1993, 28.10.2016 23:57[!]
@enstone @fordern A wiecie o tym, że jeżeli Hamilton w tym wyścigu nie dojedzie do mety, dojedzie do mety ale nie zdobędzie punktów lub będzie na mecie najwyżej na 10 miejscu, a Nico Rosberg wygra wyścig to wówczas Rosberg zostanie mistrzem świata? Może wydaje się to nieprawdopodobne ale taka sytuacja była przed GP Japonii w MotoGP gdzie Marquez w nieprawdopodobnych okolicznościach zapewnił sobie (kolejny) tytuł. Była sytuacja podobna jak teraz w ten weekend w Meksyku, czyli Marquez musiał wygrać wyścig w Japonii, a Rossi nie dojechać do mety i Hiszpan miał tytuł w kieszeni.
Aeromis, 29.10.2016 00:27[!]
To pierwszy rok w którym śmiało mogę powiedzieć że żaden z kierowców Mercedesa zdecydowanie na tytuł nie zasłużył. To najsłabszy sezon w wykonaniu obu tych kierowców. W tym roku gdyby była zasada podwójnie punktowanego ostatniego wyścigu i ktoś by wygrał a ktoś przegrać przez los to byłoby mi to obojętne. Choć kibicowałem Lewisowi to zawiodłem się na nim i obecnie ani on ani Rosberg nie są w moim top 5 kierowców, niech więc wygra ten kto będzie miał zwykłego fuksa, bo jedyne co fuksem nie jest to forma Mercedesa. :]
FM WMR, 29.10.2016 09:14[!]
Tytuł newsa trafiony w dychę.Wynik robi nadzieję,bo przeważnie 2gi trening robiony jest pod wyścig,ale są jeszcze Q,wiec studzę emocje.
FuX08, 29.10.2016 12:12[!]
Nico jest już mistrzem, tylko kataklizm może mu uniemożliwić zdobycie tytułu.
gnt3c, 29.10.2016 12:58[!]
czym zaskakuje, przecież to trening, taki dojrzały serwis a pisze o czasie który jest najlepszy w tytule sesji, w której czasy nie mają znaczenia
Michal2_F1, 29.10.2016 13:37[!]
Niech wygra Rosberg, przynajmniej będzie nowy mistrz. Trzeci triumf z rzędu Hamiltona będzie tylko dopełnieniem trzyletniej totalnej dominacji Merca z codzienną dawką wiadomości o każdej sferze życia Lewisa. Tak będzie jakiś mały, ale zawsze pozytyw.
rocque, 29.10.2016 14:42[!]
IMO potencjalna wygrana z Hamiltonem (szczęśliwa czy nie) to olbrzymi sukces.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca