F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton najszybszy w drugim treningu w Austin

Anglik skorzystał z cienia aerodynamicznego na najszybszym kółku.
Łukasz Godula, 1 listopada 2019, wyświetlenia: 3643<< | lista | T- | T+ | >>
Amerykański dublet swoją drugą odsłonę ma na torze w Austin. Praktycznie co roku obiekt ten zapewnia nam niespodziewane emocje. Tym razem z pewnością mało kto spodziewał się aż tak pofałdowanej nawierzchni, ale również przyszłoroczna mieszanka opon zapewniła nieco niespodziewanych incydentów.

Czołówka rozpoczęła drugą sesję od przejazdów na pośredniej mieszance. Gdy na czele tabeli meldował się Leclerc, wspomniana nierówność nawierzchni zaskoczyła w "eskach" Romaine Grosjeana, który wypadł z toru i rozbił swój samochód. Kierowca nie ucierpiał, jednak sędziowie postanowili o wywieszeniu czerwonej flagi, by bezpiecznie usunąć Haasa na pobocza.

Po kilku minutach sesja została wznowiona i zawodnicy wrócili na tor, tym razem w większości na twardych oponach. Spodziewane spore zużycie ogumienia w niedzielę powodowało intensywne badanie twardszych mieszanek, jednak niskie temperatury nie ułatwiały zadania i kolejną ofiarą niskiej przyczepności był Antonio Giovinazzi, aczkolwiek udało mu się uniknąć kraksy.

Dopiero na 50 minut przed zakończeniem treningu Vettel zdecydował się na założenie miękkich opon, dzięki czemu poprawił początkowy czas Leclerca i wskoczył na pierwsze miejsce z wynikiem 1:33,890. Za Niemcem meldował się Bottas jadący na tej samej mieszance. Monakijczyk nie pozostał dłużny i na swoim przejeździe poprawił czas partnera zespołowego o 0,3 sekundy, choć w ostatnim sektorze było miejsce na lepszy wynik.

Niezbyt czyste przejazdy kierowców Ferrari pozwoliły Hamiltonowi wysunąć się na prowadzenie, choć Anglik mocno posiłkował się cieniem aerodynamicznym na długiej prostej. Całkiem niezły czas wykręcił Verstappen, wskakując na trzecie miejsce ze stratą 0,3 sekundy do Hamiltona. Za plecami czołowych zespołów meldował się tymczasem Gasly, który również pojechał bardzo dobre kółko.

Kolejnym etapem treningu były długie przejazdy symulujące wyścig. Nie doszło podczas nich do wielu incydentów, choć na twardych oponach obrócił się Vettel – bez większych konsekwencji.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:33,232--34
2.16Charles LeclercFerrari SF901:33,5330,3010,30133
3.33Max VerstappenRed Bull RB151:33,5470,3150,01428
4.5Sebastian VettelFerrari SF901:33,8900,6580,34335
5.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:34,0450,8130,15534
6.23Alexander AlbonRed Bull RB151:34,4341,2020,38932
7.10Pierre GaslyToro Rosso STR141:34,5091,2770,07531
8.55Carlos SainzMcLaren MCL341:34,6671,4350,15834
9.18Lance StrollRacing Point RP191:34,7441,5120,07729
10.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:34,8391,6070,09529
11.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:34,9241,6920,08529
12.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:34,9751,7430,05136
13.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:34,9881,7560,01332
14.4Lando NorrisMcLaren MCL341:35,0251,7930,03730
15.11Sergio PerezRacing Point RP191:35,1091,8770,08426
16.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:35,3872,1550,27834
17.20Kevin MagnussenHaas VF-191:35,4422,2100,05528
18.8Romain GrosjeanHaas VF-191:35,7892,5570,3474
19.63George RussellWilliams FW421:36,7493,5170,96037
20.88Robert KubicaWilliams FW421:37,2834,0510,53433
107% najlepszego czasu: 1:39,758


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 24°C
Temperatura powietrza: 17°C
Prędkość wiatru: 1,3 m/s
Wilgotność powietrza: 22%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu
21.04.2024  GP Chin: wyniki wyścigu
21.04.2024  Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin
20.04.2024  Gasly: Idziemy we właściwym kierunku
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
Tagi:
Austin
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca