|
|
|
|
|
|
DHL Turkish Grand Prix 2011 | 8 maja |
|
|
|
Istanbul Park | |
|
Długość toru: 5,338 km Liczba okrążeń: 58 Pełny dystans: 309,396 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005 |
| |
|
| | | | | P. | Z. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|
1. | = | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB7 | | 58 | 1h30m17,558 | 4 |
2. | = | 2 | Mark Webber | Red Bull RB7 | | 58 | +0:08,807 | 4 |
3. | 2 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari 150° Italia | | 58 | +0:10,075 | 4 |
4. | = | 3 | Lewis Hamilton | McLaren MP4-26 | | 58 | +0:40,232 | 4 |
5. | 2 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes GP W02 | | 58 | +0:47,539 | 4 |
6. | = | 4 | Jenson Button | McLaren MP4-26 | | 58 | +0:59,431 | 3 |
7. | 2 | 9 | Nick Heidfeld | Renault R31 | | 58 | +1:00,857 | 4 |
8. | 1 | 10 | Witalij Pietrow | Renault R31 | | 58 | +1:08,168 | 4 |
9. | 7 | 18 | Sebastien Buemi | Toro Rosso STR6 | | 58 | +1:09,394 | 3 |
10. | 14 | 16 | Kamui Kobayashi | Sauber C30 | | 58 | +1:18,021 | 3 |
11. | 1 | 6 | Felipe Massa | Ferrari 150° Italia | | 58 | +1:19,823 | 4 |
12. | 4 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes GP W02 | | 58 | +1:25,444 | 4 |
13. | 1 | 14 | Adrian Sutil | Force India VJM04 | | 57 | 1 okr. (1 okr.) | 3 |
14. | 1 | 17 | Sergio Perez | Sauber C30 | | 57 | 1 okr. (00,031) | 4 |
15. | 4 | 11 | Rubens Barrichello | Williams FW33 | | 57 | 1 okr. (10,493) | 3 |
16. | 1 | 19 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso STR6 | | 57 | 1 okr. (00,154) | 4 |
17. | 3 | 12 | Pastor Maldonado | Williams FW33 | | 57 | 1 okr. (20,545) | 4 |
18. | 1 | 21 | Jarno Trulli | Lotus T128 | | 57 | 1 okr. (31,714) | 3 |
19. | 1 | 20 | Heikki Kovalainen | Lotus T128 | | 56 | 2 okr. (1 okr.) | 3 |
20. | 3 | 25 | Jerome d'Ambrosio | Virgin MVR-02 | | 56 | 2 okr. (46,328) | 2 |
21. | 1 | 22 | Narain Karthikeyan | HRT F111 | | 55 | 3 okr. (1 okr.) | 3 |
22. | 2 | 23 | Vitantonio Liuzzi | HRT F111 | | 53 | 5 okr. (2 okr.) | 4 |
|
Niesklasyfikowani | |
| | 15 | Paul di Resta | Force India VJM04 | | 44 | mocowanie koła | 4 |
|
Nie wystartowali | |
| | 24 | Timo Glock | Virgin MVR-02 | | 0 | skrzynia biegów | 0 |
| |
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB7) - 1:29,703 na 48 okr. Średnia prędkość zwycięzcy: 205,596 km/h | | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości w alei serwisowej |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|