|
|
|
|
|
|
Grosser Preis Santander von Deutschland 2012 | 22 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 4,574 km Liczba okrążeń: 67 Pełny dystans: 306,458 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:13,306 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:13,780 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 215,852 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 1 (Q1)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 9 | Kimi Raikkonen | Lotus E20 | | 1:15,693 | - | - | 217,542 | 8 |
2. | 15 | Sergio Perez | Sauber C31 | | 1:15,726 | 0,033 | 0,033 | 217,447 | 8 |
3. | 8 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W03 | | 1:15,988 | 0,262 | 0,295 | 216,697 | 10 |
4. | 5 | Fernando Alonso | Ferrari F2012 | | 1:16,073 | 0,085 | 0,380 | 216,455 | 8 |
5. | 18 | Pastor Maldonado | Williams FW34 | | 1:16,181 | 0,108 | 0,488 | 216,148 | 12 |
6. | 4 | Lewis Hamilton | McLaren MP4-27 | | 1:16,221 | 0,040 | 0,528 | 216,035 | 7 |
7. | 6 | Felipe Massa | Ferrari F2012 | | 1:16,265 | 0,044 | 0,572 | 215,910 | 9 |
8. | 12 | Nico Hulkenberg | Force India VJM05 | | 1:16,271 | 0,006 | 0,578 | 215,893 | 9 |
9. | 11 | Paul di Resta | Force India VJM05 | | 1:16,352 | 0,081 | 0,659 | 215,664 | 11 |
10. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB8 | | 1:16,393 | 0,041 | 0,700 | 215,549 | 10 |
11. | 19 | Bruno Senna | Williams FW34 | | 1:16,426 | 0,033 | 0,733 | 215,455 | 12 |
12. | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber C31 | | 1:16,481 | 0,055 | 0,788 | 215,301 | 7 |
13. | 2 | Mark Webber | Red Bull RB8 | | 1:16,500 | 0,019 | 0,807 | 215,247 | 12 |
14. | 3 | Jenson Button | McLaren MP4-27 | | 1:16,507 | 0,007 | 0,814 | 215,227 | 7 |
15. | 16 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso STR7 | | 1:16,516 | 0,009 | 0,823 | 215,202 | 9 |
16. | 10 | Romain Grosjean | Lotus E20 | | 1:16,685 | 0,169 | 0,992 | 214,728 | 11 |
17. | 7 | Michael Schumacher | Mercedes F1 W03 | | 1:16,686 | 0,001 | 0,993 | 214,725 | 11 |
|
Nie przeszli do następnej części | |
18. | 17 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso STR7 | | 1:16,741 | 0,055 | 1,048 | 214,571 | 9 |
19. | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham CT01 | | 1:17,620 | 0,879 | 1,927 | 212,141 | 8 |
20. | 21 | Witalij Pietrow | Caterham CT01 | | 1:18,531 | 0,911 | 2,838 | 209,680 | 9 |
21. | 25 | Charles Pic | Marussia MR01 | | 1:19,220 | 0,689 | 3,527 | 207,857 | 12 |
22. | 24 | Timo Glock | Marussia MR01 | | 1:19,291 | 0,071 | 3,598 | 207,670 | 11 |
23. | 22 | Pedro de la Rosa | HRT F112 | | 1:19,912 | 0,621 | 4,219 | 206,057 | 8 |
24. | 23 | Narain Karthikeyan | HRT F112 | | 1:20,230 | 0,318 | 4,537 | 205,240 | 10 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:20,992 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|