F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Eni Magyar Nagydíj 201328 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.1Sebastian VettelRed Bull RB91:21,264--34
2.2Mark WebberRed Bull RB91:21,3080,0440,04442
3.8Romain GrosjeanLotus E211:21,4170,1530,10940
4.3Fernando AlonsoFerrari F1381:21,4260,1620,00934
5.4Felipe MassaFerrari F1381:21,5440,2800,11837
6.10Lewis HamiltonMercedes F1 W041:21,8020,5380,25842
7.9Nico RosbergMercedes F1 W041:21,9910,7270,18940
8.7Kimi RaikkonenLotus E211:22,0110,7470,02032
9.5Jenson ButtonMcLaren MP4-281:22,1800,9160,16941
10.15Adrian SutilForce India VJM061:22,3041,0400,12441
11.14Paul di RestaForce India VJM061:22,5261,2620,22239
12.6Sergio PerezMcLaren MP4-281:22,5291,2650,00337
13.16Pastor MaldonadoWilliams FW351:22,7811,5170,25236
14.12Esteban GutierrezSauber C321:22,8371,5730,05642
15.11Nico HulkenbergSauber C321:22,8411,5770,00439
16.18Jean-Eric VergneToro Rosso STR81:23,3692,1050,52834
17.19Daniel RicciardoToro Rosso STR81:23,4112,1470,04241
18.17Valtteri BottasWilliams FW351:23,6462,3820,23534
19.20Charles PicCaterham CT031:24,3253,0610,67938
20.21Giedo van der GardeCaterham CT031:25,0653,8010,74036
21.22Jules BianchiMarussia MR021:25,1433,8790,07839
22.23Max ChiltonMarussia MR021:26,6475,3831,50433
107% najlepszego czasu: 1:26,952

Drugi trening rozpoczął się przy równie upalnej pogodzie co poranna pierwsza sesja. Tym razem kierowcy tradycyjnie wyjechali rozpocząć swój program przygotowawczy zaraz po zapaleniu się zielonego światła.

Kierowcy wykonali około 7 okrążeń podczas pierwszego przejazdu, a liderował po tej fazie Sebastian Vettel z wynikiem 1:22,484. Za Red Bullem plasowało się Ferrari ze stratą około pół sekundy do Vettela. Z podobną stratą meldował się Lotus.

Miękka mieszanka ruszyła do akcji po 30 minutach, gdy Caterham i Red Bull, a za nimi inne ekipy postanowiły sprawdzić jak zachowują się w węgierskim upale. Sebastian Vettel przełamał wtedy kolejną barierę i zszedł do 1:21,264, a zaraz za nim zameldował się Webber z czasem gorszym o 0,044 sekundy.

Krótkie przejazdy na miękkich oponach nie przyniosły zmian w układzie stawki, ponownie najszybszy był Red Bull, a za nim Ferrari, tym razem z mniejszą stratą, co może napawać optymizmem stajnię z Maranello w kontekście jutrzejszych kwalifikacji. Nieco później na żółtych Pirelli pojawił się Grosjean i wraz z rekordem drugiego sektora wskoczył na trzecią lokatę z wynikiem 1:22,417.

Symulacje wyścigu nie przyniosły ekscytujących momentów, jednak liczba przejechanych okrążeń pozwala wnioskować, że zużycie nowych opon Pirelli nie jest tak dramatyczne, jakiego się spodziewano na tutejszym obiekcie. Ciekawostką jest, iż nie wszyscy kierowcy symulowali wyścig na miękkiej miesznace, niektórzy zdecydowali się na użycie pośredniej.

Na analizę czasów zapraszamy na nasze forum, a poza tym tradycyjnie zapraszamy na dalsze relacje z weekendu na Hungaroringu na łamach Wyprzedź Mnie!


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 45°C
Temperatura powietrza: 31°C
Prędkość wiatru: 2,3 m/s
Wilgotność powietrza: 27%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 26.07.2013 15:45[!]
dobre czasy jak na drugi trening. prawie jak w q3 z zeszlego roku.
F1MyLive, 26.07.2013 15:47[!]
Ładnie Ferrari :D Red Bull jak zwykle ... Ciekawe jak w wyścigu Merc sobie poradzi ... Chyba coś się stało z werwą Toro Rosso, bo nie szaleją tak jak w Niemczech:P
iceneon, 26.07.2013 15:50[!]
Czy Chilton ma o dwa biegi mniej? Te jego czasy to jakiś skandal.
piwo, 26.07.2013 16:20[!]
a mzoe po prostu bianchi jest taki dobry :)
oxiplegatz, 26.07.2013 16:45[!]
Romek ładnie pocisnął, liczę na to że w kwalfikacjach oraz wyścigu też będzie dobrze...
Europejczyk, 26.07.2013 16:53[!]
Merce myślę, że w miarę trzymają poziom...

Boje się trochę o Marussie... Oby dwa zielone Caterhamy przed nimi... Tzn. jeżeli o Chiltona to się nie dziwie, chyba trudno być wolniejszym od niego... ale Bianchi jednak troche z tyłu...

No ale to tylko treningi :)
derwisz, 27.07.2013 03:25[!]
Dwa Red Bulle na czele skąd ja to znam ?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca