F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Eni Magyar Nagydíj 201328 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.8Romain GrosjeanLotus E211:20,730--20
2.3Fernando AlonsoFerrari F1381:20,8980,1680,16813
3.6Sergio PerezMcLaren MP4-281:21,0520,3220,15410
4.1Sebastian VettelRed Bull RB91:21,1250,3950,07327
5.4Felipe MassaFerrari F1381:21,1510,4210,02614
6.10Lewis HamiltonMercedes F1 W041:21,1580,4280,00719
7.2Mark WebberRed Bull RB91:21,2540,5240,09617
8.9Nico RosbergMercedes F1 W041:21,3560,6260,10223
9.5Jenson ButtonMcLaren MP4-281:21,4990,7690,14315
10.15Adrian SutilForce India VJM061:21,5190,7890,02020
11.7Kimi RaikkonenLotus E211:21,5890,8590,07017
12.16Pastor MaldonadoWilliams FW351:21,6460,9160,05719
13.14Paul di RestaForce India VJM061:21,9631,2330,31721
14.11Nico HulkenbergSauber C321:21,9641,2340,00121
15.19Daniel RicciardoToro Rosso STR81:22,1801,4500,21618
16.18Jean-Eric VergneToro Rosso STR81:22,4231,6930,24319
17.17Valtteri BottasWilliams FW351:23,0282,2980,60516
18.21Giedo van der GardeCaterham CT031:23,9753,2450,94721
19.20Charles PicCaterham CT031:23,9873,2570,01219
20.22Jules BianchiMarussia MR021:24,2983,5680,31120
21.23Max ChiltonMarussia MR021:25,1224,3920,82420
22.12Esteban GutierrezSauber C32---2
107% najlepszego czasu: 1:26,381

Po dokładnej analizie piątkowych danych, przyszedł czas dla zespołów, by sprawdzić, czy podjęto odpowiednie decyzje co do zmian w ustawieniach bolidu. Trzeci trening to ostatnia szansa na dogranie szczegółów. Inżynierowie pewnie odetchnęli z ulgą, że warunki na Hungaroringu są w ten weekend niezmienne, co oznacza kolejny upalny dzień.

Początkowo zawodnicy zdecydowali się na sprawdzenie balansu na pośrednich oponach i choć czasy na czele się dość mocno tasowały, to można było usłyszeć jak pewnie czuje się Red Bull w drugim zakręcie oraz pierwszym sektorze redukując biegi w zawrotnym tempie w porównaniu z resztą stawki.

Fani Mercedesa z pewnością z ulgą przyjmą dobre tempo Hamiltona, który widocznie lepiej czuł się w bolidzie podczas dzisiejszego treningu i jako pierwszy zszedł poniżej 1:22. Tymczasem przejazdy na pośrednich oponach znacznie się przedłużyły, co sugeruje że zespoły nie do końca odpuściły tempo wyścigowe na rzecz kwalifikacji.

Na 15 minut przed końcem sesji Gutierrez na swoim koncie posiadał zaledwie dwa okrążenia. Sauber z pewnością nie zaliczy tego treningu do udanych, jednak miejmy nadzieję, że upora się z awarią do kwalifikacji. Vettel za to przejechał aż 22 okrążenia. Jak widać nawet mistrzowie obawiają się temperatury na Hungaroringu.

9 minut przed końcem treningu Fernando Alonso rozpoczął przejazd kwalifikacyjny na miękkich oponach, w ślad za nim poszła reszta stawki. Hiszpan wykręcił 1:20,898, który chwilę później poprawił Romain Grosjean na 1:20,730.

Chwilę przed końcem treningu Sergio Perez wbił się w barierę w drugim sektorze co spowodowało wywieszenie żółtych flag i praktycznie uniemożliwiło poprawę wyników. Wcześniej jeszcze Vettel zameldował się na mecie czwarty z wynikiem 1:21,125.


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
TommyYse, 27.07.2013 12:10[!]
Wyniki zaskakujące, ciekawe czy Red Bull się kryje czy jest jak widać na tabeli wyników.
I McLaren :] Wyglądają o wiele lepiej niż w ostatnich wyścigach, może nadzieje Buttona na Spa są słuszne? :D
Simi, 27.07.2013 12:19[!]
McLaren faktycznie wygląda niespodziewanie dobrze. Cały czas się zastawiam nad formą Mercedesa. W wyścigu na pewno nie będą mieli tempa, ale nie wiem na co można liczyć w ich przypadku jeśli chodzi o qual. Już niejednokrotnie nas zaskoczyli w tym roku więc nie mam pojęcia jak ich obstawiać..
Luca, 27.07.2013 12:20[!]
Tradycyjnie Chilton sekunde do Bianchiego...
TommyYse, 27.07.2013 12:22[!]
Przewaga Mercedasa w kwalifikacjach wynika(ła) chyba głównie z tego, że szybciej rozgrzewają opony, przygotowują do optymalnej temperatury itp. A tutaj, przy takich temperaturach raczej nikt nie będzie miał problemów z dogrzaniem opon.
adnowseb, 27.07.2013 12:30[!]
@Simi
Wyniki Merca w treningach nie są rewelacyjne,ale najsłabsze też nie . Masz rację TO WIELKA NIEWIADOMA.
RBR wydaje się być głównym faworytem do PP :((
Simi, 27.07.2013 12:53[!]
@Luca
Hah aż przypomniał mi się Sakon Yamamoto z 2007 ;)

@adnowseb
Niestety, Red Bull jest faworytem. Są zdecydowanie najbardziej kompletni spośród wszystkich. Każdy ma jakieś słabsze wyścigi, drobne zachwiania formy, tylko nie Red Bull. Po prostu po raz czwarty z rzędu mają zdecydowanie najlepszy pakiet.
Karol24, 27.07.2013 13:02[!]
@Simi Mercedes w tym treningu jeździł taktycznie. Nie robili najlepszego czasu od razu. Specjalnie, zęby nie przegrzać opon. Hamilton wreszcie wyszedł na czoło z dobrym czasem. Potem na miękkich jego czas nie był najszybszy, był w stanie pojechać jeszcze szybciej, ale Perez przeszkodził.
m3nel23, 27.07.2013 13:15[!]
@Karol24

Dokładnie. Lewis na swoim najszybszym okrążeniu używając miękkich oponach popełnial błędy w 2 sektorze, brał zakręty zbyt szeroko, co skutkowało omijaniem wierzchołków zakrętów. Lewis jest wstanie spokojnie zejść z ponad 0.5 sekundy ;)
Simi, 27.07.2013 13:28[!]
@m3nel @Karol24
Może faktycznie macie rację. Na pewno nie można skreślić Mercedesa. W kwalifikacjach będą mocni jak zwykle, choć mam wrażenie, że tym razem nie będą się liczyć w walce o PP... choć może to błędna opinia.
THC-303, 27.07.2013 13:45[!]
Cytat :
Lewis jest wstanie spokojnie zejść z ponad 0.5 sekundy ;)

A nie 5 sekund?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca