F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2016
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Niemiec
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2016
Klasyfikacje generalne 2016
Statystyki z sezonu 2016

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Magyar Nagydíj 201624 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.6Nico RosbergMercedes F1 W07 Hybrid1:20,261--25
2.33Max VerstappenRed Bull RB121:20,2630,0020,00210
3.3Daniel RicciardoRed Bull RB121:20,7260,4650,46322
4.44Lewis HamiltonMercedes F1 W07 Hybrid1:20,7690,5080,04323
5.7Kimi RaikkonenFerrari SF16-H1:20,8590,5980,09018
6.5Sebastian VettelFerrari SF16-H1:21,1850,9240,32622
7.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-311:21,5841,3230,39911
8.77Valtteri BottasWilliams FW381:21,6491,3880,06521
9.11Sergio PerezForce India VJM091:21,6721,4110,02322
10.30Jolyon PalmerRenault R.S.161:21,9351,6740,26319
11.19Felipe MassaWilliams FW381:21,9751,7140,04028
12.20Kevin MagnussenRenault R.S.161:21,9891,7280,01413
13.22Jenson ButtonMcLaren MP4-311:22,0091,7480,02011
14.21Esteban GutierrezHaas VF-161:22,1421,8810,13315
15.8Romain GrosjeanHaas VF-161:22,2842,0230,14213
16.55Carlos SainzToro Rosso STR111:22,4022,1410,11821
17.27Nico HulkenbergForce India VJM091:22,4272,1660,02522
18.26Daniił KwiatToro Rosso STR111:22,5412,2800,11418
19.12Felipe NasrSauber C351:22,8162,5550,27523
20.9Marcus EricssonSauber C351:23,2192,9580,40323
21.94Pascal WehrleinManor MRT051:23,3113,0500,09224
22.88Rio HaryantoManor MRT051:23,5133,2520,20223
107% najlepszego czasu: 1:25,879

Po ostatnich rundach w Wielkiej Brytanii i Austrii, nikt nie miał nic przeciwko, by Węgry przywitały wszystkich upalną pogodą. Tak też się stało. Wczorajsze treningi zdecydowanie pozwoliły na spokojne przygotowanie do dalszej części weekendu, a dzisiejsza godzinna sesja nie była od tego wyjątkiem. Świeży asfalt rozgrzał się do ponad 40 stopni, a powietrze niemal do 30.

Tak dobre warunki skłoniły stawkę do szybkich wyjazdów, by sprawdzić, czy nocne zmiany w ustawieniach przyniosły efekty. Po ujęciach z pokładu Palmera mogliśmy wywnioskować, iż w Renault nie wyszło to zbyt dobrze, gdyż bolid cechował się ogromną niestabilnością w zakrętach. W użyciu były gównie opony pośrednie i super-miękkie, ale Wehrlein zdecydował się na uczycie miękkich Pirelli.

Pierwsze czasy w tabeli oczywiście były dalekie od optymalnych, dopóki nie zameldował się w niej Hamilton. Anglik od razu ustanowił wynik 1:21,441, co wprawdzie nie było jeszcze tak dobrym czasem jak wczoraj, ale jak na początek sesji, robiło wrażenie. Jak na razie Mercedes był klasą samą dla siebie na Hungaroringu. Osiągnięcie mistrza świata poprawił Ricciardo, aczkolwiek pierwsze miejsce Mercedesowi przywrócił Rosberg, ustanawiając pierwszy czas dnia poniżej 1:21. Wszystkie te rezultaty zostały pokonane na super-miękkich oponach.

Max Verstappen na jednym ze swoich przejazdów zgłosił problemy ze skrzynią biegów i po zjeździe do boksów mechanicy zajęli się tyłem jego bolidu. W międzyczasie wyniki poprawili kierowcy Ferrari i tym samym Raikkonen wskoczył na trzecią lokatę. Do Rosberga znacznie zbliżył się Ricciardo, tracąc zaledwie 0,179 sekundy.

Na ostatnich szybkich przejazdach zdecydowanie poprawił się Rosberg, schodząc do 1:20,261. Jednak niespodzianką był czas Verstappena, który po uporaniu się z usterką tracił do Niemca zaledwie 0,002 sekundy. Dalej mieliśmy Ricciardo, a Hamilton plasował się dopiero na czwartej lokacie ze stratą aż 0,5 sekundy. Taki układ sił stawiał nam kilka pytań przed czasówką. Czy faktycznie będziemy świadkami walki o pole position ciekawszej niż w poprzednich rundach?


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 46°C
Temperatura powietrza: 27°C
Prędkość wiatru: 2,0 m/s
Wilgotność powietrza: 63%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 23.07.2016 12:10[!]
Szachy jak na razie. W qualu podejrzewam, że będzie grubo poniżej 1:20, a może nawet pojawi się 1:18.
Masio, 23.07.2016 12:13[!]
Fajnie byłoby, gdyby Verstappen albo Ricciardo zdobył PP - no ale wiem, że to tylko marzenie.
baron, 23.07.2016 12:19[!]
Poza dobrymi czasami Renault na razie bez niespodzianek. Cieszy dobra pozycja Alonso.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca