F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2016
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Niemiec
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2016
Klasyfikacje generalne 2016
Statystyki z sezonu 2016

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysia Grand Prix 20162 pa?dziernika
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes F1 W07 Hybrid1:34,434--16
2.33Max VerstappenRed Bull RB121:34,8790,4450,44514
3.6Nico RosbergMercedes F1 W07 Hybrid1:35,0530,6190,17416
4.7Kimi RaikkonenFerrari SF16-H1:35,1500,7160,09715
5.5Sebastian VettelFerrari SF16-H1:35,1700,7360,02014
6.3Daniel RicciardoRed Bull RB121:35,4611,0270,29122
7.27Nico HulkenbergForce India VJM091:35,7761,3420,31516
8.77Valtteri BottasWilliams FW381:35,9021,4680,12617
9.55Carlos SainzToro Rosso STR111:36,2221,7880,32018
10.19Felipe MassaWilliams FW381:36,2271,7930,00520
11.11Sergio PerezForce India VJM091:36,2591,8250,03215
12.22Jenson ButtonMcLaren MP4-311:36,3631,9290,10411
13.21Esteban GutierrezHaas VF-161:36,5532,1190,19014
14.30Jolyon PalmerRenault R.S.161:36,6042,1700,05120
15.8Romain GrosjeanHaas VF-161:36,6872,2530,08315
16.20Kevin MagnussenRenault R.S.161:36,7412,3070,05419
17.26Daniił KwiatToro Rosso STR111:36,7522,3180,01120
18.9Marcus EricssonSauber C351:36,7652,3310,01319
19.12Felipe NasrSauber C351:37,1062,6720,34118
20.31Esteban OconManor MRT051:37,9613,5270,85517
21.94Pascal WehrleinManor MRT051:38,0893,6550,12813
22.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-311:41,1996,7653,11015
107% najlepszego czasu: 1:41,044

Ostatnia sesja treningowa przed Grand Prix Malezji rozpoczęła się przy ciemnych chmurach wokół trasy. Jednak prognozy twierdziły o zaledwie 20% szansach na deszcz. To pozwoliło spokojnie przygotować się do kwalifikacji i wyścigu.

Jak to bywa w trzecim treningu, by oszczędzać wyścigowe części napędu, ekipy nie od razu rzuciły się do kręcenia okrążeń. Jednak juz po kilku minutach w tabeli mieliśmy czasy, choć niezbyt konkurencyjne. Ricciardo wykręcił 1:36,875. Warto zauważyć, iż we wczorajszych treningach pośrednia mieszanka okazała się niezbyt szybka w stosunku do wytrzymałości, co przeniosło skupienie ekip na twardą i miękką mieszankę.

Po 15 minutach czas Ricciardo o dziwo ciągle był niepobity i udało się to dopiero Perezowi, jednak zaledwie o 0,048 sekundy. Mercedesy również nie przebiły początkowo tego wyniku, Lewis Hamilton uplasował się tuż za Australijczykiem, a Nico Rosberg musiał zwolnić w ostatnim zakręcie z powodu obrotu Estebana Gutierreza. Dopiero na kolejnych kółkach Rosberg wskoczył przed Ricciardo z czasem 1:36,361.

W połowie sesji na czele Mercedesa zwolnił Ricciardo po przejeździe na miękkich oponach. Jednak po 10 minutach również Srebrne Strzały założyły żółte Pirelli i na czoło wskoczył Rosberg, z przewagą 0,168 sekundy nad Ricciardo. Zdecydowanie lepszym rezultatem popisał się Lewis Hamilton, który wyprzedził swojego partnera zespołowego o ponad 0,6 sekundy.

Dwójkę Mercedesa przedzielił Max Verstappen, a za Rosbergiem uplasowało się Ferrari z Raikkonenem przed Vettelem. Stawka dośc mocno się wymieszała po symulacjach kwalifikacji, co może nam zwiastować ciekawą czasówkę, jak również wyścig. Jednak jak będzie w rzeczywistości? Zapraszamy do dalszego wspólnego śledzenia weekendu w Malezji.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 48°C
Temperatura powietrza: 32°C
Prędkość wiatru: 1,4 m/s
Wilgotność powietrza: 55%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jarof1, 01.10.2016 09:06[!]
No i TV Eleven nie oparła się pokusie zeszmacenia...
Dwa bloki reklamowe w czasie godzinnego treningu przy opłacie 16,- zł za dwa kanały a w wielu przypadkach tylko za oglądanie F1...
kasa, kasa, kasa...
Zapowiada się dominacja Lewisa - będzie ciekawie.
dancom, 01.10.2016 09:50[!]
trzeba będzie powrócić do sky.
atb, 01.10.2016 10:06[!]
zdejmijcie proszę blokadę w GPM :)
nate, 01.10.2016 10:09[!]
@atb Gotowe, przepraszamy za problem :)
marios76, 01.10.2016 10:37[!]
@nate naprawdę proszę ogarnijcie ten temat... Ludzie w soboty pracują, niekoniecznie przy komputerze, odrywają się by sprawdzić wyniki a ustawień nie można zrobić. Potem nerwowka. To już3 raz w ostatnich 4-5 wyścigach, na pewno drugi pod rząd.
Gerard, 01.10.2016 10:42[!]
Jak to mówią, dopóki piłka w grze.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca