F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Prêmio Heineken do Brasil 201712 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:09,281--24
2.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:09,2840,0030,00326
3.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:09,3260,0450,04220
4.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:09,3390,0580,01321
5.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:10,2440,9630,90514
6.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:10,2881,0070,04415
7.11Sergio PerezForce India VJM101:10,3221,0410,03421
8.31Esteban OconForce India VJM101:10,3571,0760,03523
9.33Max VerstappenRed Bull RB131:10,4951,2140,1389
10.55Carlos SainzRenault R.S.171:10,5991,3180,10423
11.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:10,6371,3560,03821
12.19Felipe MassaWilliams FW401:10,6711,3900,03414
13.20Kevin MagnussenHaas VF-171:10,7211,4400,05019
14.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:10,7431,4620,02218
15.8Romain GrosjeanHaas VF-171:10,7621,4810,01920
16.10Pierre GaslyToro Rosso STR121:10,9811,7000,21932
17.28Brendon HartleyToro Rosso STR121:11,0851,8040,10430
18.94Pascal WehrleinSauber C361:11,1261,8450,04125
19.9Marcus EricssonSauber C361:11,4802,1990,35427
20.18Lance StrollWilliams FW40---1
107% najlepszego czasu: 1:14,131

Embed from Getty Images

Trzeci trening rozpoczął się na wilgotnej nawierzchni po wcześniejszych opadach nad torem Interlagos. Szybko na torze pojawili się kierowcy mający najwięcej do nadrobienia w przygotowaniach czyli Toro Rosso i McLaren. Niestety szybko doszło do wirtualnej neutralizacji, po tym jak w bolidzie Lance'a Strolla doszło do awarii skrzyni biegów.

Wilgotne tarki sprawiały sporo problemów w przejechaniu czystego kółka, jednak sam tor szybko przesychał i asfalt po kilku minutach był już praktycznie suchy. Na mocne kółka zdecydowali się kierowcy Ferrari, wyjeżdżając na super-miękkich oponach. Na czoło wskoczył tym samym Raikkonen z czasem 1:09.633. Początkowo Vettel nieco odstawał, ale po kolejnych przejazdach zbliżył się na 0,04 sekundy.

Początkowo kierowcy Mercedesa testowali miękką mieszankę i kręcili na niej naprawdę konkurencyjne czasy. Co ciekawe za mistrzami świata plasował się Alonso ze stratą 0,735 sekundy, również na miękkiej mieszance. Czasu do połowy sesji nie ustanowili kierowcy Red Bulla i Williamsa.

Mercedesy długo kazały czekać na swój szybki przejazd. Jednak gdy już pojawili się na torze, nie udało im się pokonać Raikkonena i Vettela, choć różnice były naprawdę minimalne. Podrażniło to jednak Srebrne Strzały i pozostały nieco dłużej na torze, wyprzedzając ostatecznie Ferrari. Prowadził Bottas, z przewagą zaledwie 0,003 nad Hamiltonem. Może to zapowiadać bardzo ciekawą walkę w kwalifikacjach.

Nieco więcej tracił Red Bull, jednak najwidoczniej mieli w planach nieco inny program przygotowań. Dopiero pod koniec sesji postanowili mocniej nacisnąć, co spowodowało problemy Verstappena w ostatnim sektorze, gdyż za szeroko wyjechał na tarki i obrócił się w ostatnim zakręcie. Ostatecznie Ricciardo wskoczył za Ferrari, jednak strata dalej była spora.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 26°C
Temperatura powietrza: 19°C
Prędkość wiatru: 1,5 m/s
Wilgotność powietrza: 77%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 11.11.2017 15:54[!]
Niecałe dwie dziesiąte między P10 a P15, może być blisko w kwalifikacjach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca