F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen136 
2. S. Perez101 
3. C. Leclerc98 
4. C. Sainz85 
5. L. Norris83 
6. O. Piastri41 
7. G. Russell37 
8. F. Alonso33 
9. L. Hamilton27 

  Przydatne linki
Russell: Będąc wyprzedzanym czułem się tak, jakbym stał w miejscu
Nataniel Piórkowski, 17 kwietnia 2019, wyświetlenia: 1661<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

George Russel nie ukrywa, że walcząc w Chinach z innymi kierowcami czuł się tak, jak gdyby jego bolid stał w miejscu.

Kierowca Williamsa wyruszył do rywalizacji na pośredniej mieszance, dzięki czemu po pit stopach zawodników ze środka stawki zdołał przesunąć na dwunaste miejsce. Później Brytyjczyk tracił kolejne pozycje i nie myślał nawet o bronieniu się przed atakami rywali.

„Nawet nie zwracałem na to uwagi. Różnica w tempie jest tak duża, że naprawdę mogłem poczuć się tak, jak gdybym stał w miejscu”.

Russell podkreśla, że nie był zaskoczony finiszem wyścigu na odległym, szesnastym miejscu. „Jesteśmy realistami” – zaakcentował junior Mercedesa, opisując obecną dyspozycję bolidu FW42. Pomimo tego 21-latek opisał Grand Prix Chin jako „intrygujący wyścig”.

Kierowca z Kings Lynn zrealizował strategię dwóch pit stopów dojechał do mety z przewagą 16 sekund nad zespołowym kolegą – Robertem Kubicą, który wykonał jeden zjazd po świeże opony.

„Byłem bardzo zadowolony z mojego pierwszego przejazdu. Zyskałem na nim sporą przewagę nad Robertem. Na tym etapie jest on jedyną osobą, z którą mogę się porównywać. Do pewnego stopnia trzymaliśmy się wtedy bolidów, które znajdowały się przed nami”.

„Środkowy stint był bardzo wymagający, bo wyjechałem z boksów na twardszej mieszance. Pokonałem dwa naprawdę dobre okrążenia, ale później zacząłem być dublowany przez liderów. Gdy pokazywano mi niebieskie flagi opony wypadły z optymalnego zakresu operacyjnego. Naciskałem tak mocno, jak tylko się dało, ale praca ogumienia nie ulegała poprawie. Moje tempo było coraz gorsze, a temperatura opon spadała. Dlatego też musieliśmy wykonać nieplanowany drugi postój”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca